Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود فاطمی گفت: بر مبنای آمار بدست آمده و تحلیل داده‌ها وضعیت واکسیناسیون دُز سوم کرونا در زاهدان در حد مطلوب نیست.

او گفت: بنابراین بر اساس مصوبات ستاد کرونای سیستان و بلوچستان و پیگیری و مشارکت فرمانداری زاهدان مقرر شد به منظور بهبود شاخص واکسیناسیون و تشویق مردم جهت تکمیل نوبت‌های آن، دستگاه‌های متولی و در راس آن‌ها مجموعه بهداشتی شهرستان علاوه بر انجام واکسیناسیون در محل‌های از پیش تعیین شده تیم‌های سیار را به نقاط مختلف شهر گسیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس مرکز بهداشت زاهدان  از دوم اسفند تاکنون شاهد حضور این تیم‌ها در قالب ۲۷ ماموریت در مناطق پرتردد و نیز ادارات، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و نمایشگاه صنعت معدن بودیم.

او گفت: با توجه به اقبال کمتر مردم در مناطق حاشیه‌ای مقرر شد این طرح با افزایش تعداد تیم‌ها به ۱۰ تیم در هفته جاری نیز ادامه یابد.

فاطمی می گوید: از همشهریان گرامی موکداً درخواست می‌کنیم با رفتار مسوولانه نسبت به انجام و تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون خود و اطرافیان، از عواقب احتمالی در هفته‌ها و ماه‌های آینده و افزایش بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از این بیماری در زاهدان جلوگیری کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند