Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحب گل صالحی گفت: برنامه ریزی و اجرای مصوبات شورای ترافیک برای دستگاه‌های مرتبط با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود با اولویت اقدامات کم هزینه، زودبازده و کارشناسی شده بسیار ضروری بوده و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد و اجرای سلیقه‌ای آن از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

او گفت: یکی از مهمترین وظایف شورای ترافیک رفع موانع ترافیکی در معابر، مسیرهای تردد رانندگان و شهروندان، بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیک و حمل و نقل و ارائه راهکارهای لازم آرام سازی و کاهش تصادفات شهری و بین شهری، شناسایی نقاط حادثه خیز و برنامه ریزی اقدامات به صرفه و مهندسی از جمله آشکارسازی مناطق حادثه خیز از طریق تابلو و بنر هشداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خاش گفت: هواشناسی شهرستان نسبت به اطلاع رسانی به موقع، سریع و روزانه شرایط جوی به شهروندان و مسافران از بستر فضای مجازی و رسانه‌های محلی در راستای کاهش حوادث جاده‌ای اقدام کند.

او گفت:  خاش دروازه ورود به بلوچستان و محور زاهدان_خاش پرترافیک ترین مسیر مواصلاتی بوده و در نتیجه متأسفانه هرساله شاهد وقوع حوادث جاده‌ای زیادی در این مسیر هستیم، بنابراین پلیس راه ضمن آسیب شناسی مناطق دارای بیشترین تصادفات جاده‌ای، برنامه ریزی لازم در خصوص حضور پلیس و استفاده اهرم بازدارندگی جهت صیانت از جان مسافران را در دستور کار قرار دهد.

صالحی با تاکید بر تقویت فعالیت استراحتگاه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی جاده ای و نصب تابلوی مجتمع در حاشیه جاده و در معرض دید رانندگان گفت: آماده باش کامل آتش‌نشانی، پایگاه های امداد و نجات، مراکز پیش بیمارستانی و آمادگی نیروها و امکانات، استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج و دهیاران به منظور تقویت امدادرسانی به تصادفات جاده‌ای، تسریع زمان رسیدن به محل حادثه به کوتاه‌ترین زمان ممکن و کاهش تلفات جاده‌ای مورد توجه است.

او می گوید: ساماندهی تانکرهای حامل سوخت جلوی شرکت نفت با توجه به مسائل ترافیکی و امنیتی و حادثه ساز بودن این موضوع با جدیت توسط شرکت نفت، شهرداری و پایانه پیگیری شود.

فرماندار خاش گفت: هرگونه تغییر و اصلاحات در حوزه ترافیک می بایست در قالب شورای ترافیک پیشنهاد و در صورت تصویب برنامه ریزی و عملیاتی شود.

او گفت: نقایص روشنایی معابر درون شهری و مسیرهای مواصلاتی برون شهری تا قبل از نوروز رفع شود.

صالحی گفت: اخیرا مشاهده شده افراد در سنین پایین و فاقد صلاحیت سنی اخذ گواهینامه اقدام به تردد در سطح شهر و جایگاه‌های سوخت می‌کنند ضمن اذعان به این مطلب که ارتقای فرهنگ ترافیکی نیاز به تبلیغ موثر و هوشمندانه دارد و مردم اگر آموزشهای لازم را ببینند همراهی خواهند کرد، حضور پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در محل جایگاه سوخت و برخورد با این موارد ضروری است.

او گفت: پیگیری جهت فعالیت پارکینگ خودرویی شهرداری و استفاده کسبه و بازاریان از این ظرفیت در راستای جلوگیری از پارک غیرمجاز و کاهش ترافیک بازار مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خاش راه و شهرسازی برنامه ریزی جاده ای او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور