Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکان احمدی گفت: شرکت ایرلاین  مالک بیش‌از ۲۰ فروند هواپیما است و رقیب ارائه‌دهندگان کلاس پروازی اکونومی در کشور خواهد بود.

او می گوید: این شرکت که از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی هما است پیشتر فعالیت‌هایی نظیر واردات و اجاره هواپیما را انجام می‌داد.

او گفت: شرکت هواپیمایی چابهار از ۶ شرکت تابعه صندوق بازنشستگی هما و البته بزرگترین آن‌ها بوده و دارای بیش‌از ۲۰ فروند هواپیما شامل هواپیماهای بویینگ MD و فوکر ۱۰۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی چابهار گفت: طی حدود ۲ دهه گذشته این شرکت فعالیت‌هایی نظیر واردات هواپیما و اجاره هواپیما به شرکت‌های دیگر داشته و تاکنون به عنوان یک ایرلاین همانند شرکت‌های دیگر فعال نبوده است.

او گفت: سعی بر این است که با پنج فروند بویینگ MD، فعالیت شرکت هواپیمایی چابهار آغاز شود و  هم‌اینک سه فروند هواپیما در حال فعال‌سازی است که یک فروند کاملا فعال شده و۲ فروند دیگر منتظر رسیدن سه دستگاه موتور هستند.

احمدی گفت: قرارداد تعمیرات ۲ فروند دیگر نیز در حال انعقاد است که تا پایان تیر ۱۴۰۱ پنج فروند هواپیمای فعال در ناوگان خواهیم داشت  و  امیدواریم طی چند روز آینده مجوز پروانه بهره‌برداری این ایرلاین را از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ و جشن افتتاح این شرکت را با حضور مسوولان استانی و دست‌اندرکاران برگزار کنیم.

او گفت: پایگاه اصلی و مسیرهای احتمالی شرکت هواپیمایی چابهار  در منطقه آزاد چابهار به ثبت رسیده و مسیرهای مرسوم بین ایرلاین‌ها در کشور شامل چابهار، زاهدان، کیش، مشهد، شیراز، قشم، اهواز، تبریز، اردبیل و رامسر در برنامه این شرکت نیز هستند البته باید کارها مرحله به مرحله پیش رود تا به طور دقیق، مسیرها مشخص شود.

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی چابهار گفت: هم‌اینک چیدمان صندلی تمامی هواپیماها براساس ارائه کلاس اقتصادی (اکونومی) بوده البته در برنامه است که پس از این پنج فروند برای سایر هواپیماهای کلاس بیزینس نیز درنظر گرفته شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی منطقه آزاد چابهار شرکت هواپیمایی چابهار فروند هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

 رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت:  از ظهر جمعه تا آخر وقت جمعه (۷ اردیبهشت) برای زاهدان و ارتفاعات شرقی استان رخداد رگبار رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. 

علی ملاشاهی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی پرهیز شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری گردد و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.


????«روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان»????

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز