Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارسلو برای پاری سن ژرمن آرزوی شکست نمی کند.

مارسلو، کاپیتان اول این فصل رئال مادرید از تمایلش به ادامه بازی و بازنشستگی در این تیم صحبت کرده است.

طرفداری | به نقل از مارکا، دفاع چپ برزیلی رئال مادرید در این خصوص گفت:

دوست دارم در مادرید بازنشسته شوم، اما این تصمیم تنها با من نیست. من در باشگاهی ام که عاشقش هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ذهنم دارم که تا زمانی که بتوانم کنار پسرم بازی کنم، به بازی ادامه دهم. من کاپیتان بهترین تیم دنیا هستم. به فکر آینده نیستم، هرچیزی پایانی دارد، دوست دارم ادامه دهم و اینجا بازنشسته شوم، اما من تنها تصمیم گیرنده نیستم.

نمی دانستم که آنها با من قرارداد امضا خواهند کرد، با مدیر برنامه هایم به زمین تمرین رئال مادرید رفتیم و سپس آنها به من گفتند که به برنابئو برو، و وقتی به آنجا رسیدم قرارداد را دیدم و فوراً آن را امضا کردم، و حتی لحظه ای درنگ نکردم.

کاپیتان بودن هیچ مزیتی نسبت به دیگران ندارد، اول اینکه افتخار می کنم که یکی از کاپیتان های تیم هستم چون سه نفر دیگر هم هستند. مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده ماست. می توانیم با داوران صحبت کنیم، شاید کمی محکم تر، اما تمام هم تیمی هایم می توانند چنین کاری انجام دهند.

ما سعی می کنیم به همه بازیکنان جوان کمک کنیم، وقتی من رسیدم 18 سال داشتم و سرخیو 19 ساله بود. آنها به من کمک کردند و مراقبم بودند چون این کاری است که مادرید با شما می کند. من هم سعی می کنم با شوق و لذت کمک کنم و کمی از تجربیاتم در باشگاه را در اختیارشان قرار دهم.

لالیگا بسیار سخت است، و هنوز ماه های زیادی باقی مانده است. ما هنوز تلاش می کنیم، و در مسیر درستی هستیم. قبلاً چیزهای زیادی دیده ایم و باید به دیگر تیم ها احترام گذاشت، چون شروع مهم نیست، بلکه چگونه به پایان رساندن مهم است.

بازی برگشت با پاری سن ژرمن و سرخیو راموس

امیدوارم بهترین تیم پیروز شود. لازم نیست برای کسی آرزوی بد کنیم. معتقدم که اگر قرار به پیروزی ما باشد، باید خودمان کاری انجام دهیم نه به خاطر اینکه بازیکنی از هر دو تیم غایب است. 

برای من راموس مثل یک برادر بزرگتر است، او در این باشگاه کمک های زیادی به من کرده است. برای او بازی مقابل ما عجیب خواهد بود، و شاید هم ما توپ را به او پاس بدهیم (می خندد).

در فینال لیسبون من به سرخیو نگاه می کردم اما نگاه او تنها روی توپ بود، و حتی به یار مقابلش یا جای دیگری هم نگاه نمی کرد. تمام این صحنه در ذهن من به صورت آهسته تکرار می شود.

اخبار داغ 

حمله سپهر حیدری به مرادمند؛ از ده کیلومتری تیم ملی رد شده و می خواهد سرباز قهرمان باشد! / فیلم یک دروازه بان برزیلی بیشتر از 90 درصد مهاجمان فوتبال ایران گل زده است! به روز رسانی دیوار افتخارات باشگاه لیورپول / عکس عضو پارلمان بریتانیا: میانجی‌گری آبراموویچ دروغ دیگری از جانب روس‌هاست 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند

داوران ایتالیایی وظیفه قضاوت جدال پاری سن ژرمن و دورتموند را به عهده خواهند داشت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت با برتری ۰-۱ زنبورها خاتمه یافت.

با اعلام یوفا، دنیله اورساتوی ایتالیایی به عنوان داور وسط، این جدال را سوت خواهد زد. ماسیمیلیانو ایراتی دستیار ویدیویی اورساتو در اتاق VAR خواهد بود و داویده ماسا، دیگر داور سرشناس ایتالیایی نیز به عنوان داور چهارم در لب خط حضور خواهد داشت. چیرو کاربونه و الساندرو جیالاتینی کمک‌داورهای اول و دوم جدال پی اس جی و دورتموند خواهند بود.

تیم داوری جدال پاری سن ژرمن و دورتموند سوابق دنیله اورساتو در فصل جاری لیگ قهرمانان آیندهوون ۲-۲ سویا؛ دور گروهی ستاره سرخ ۱-۲ لایپزیش؛ دور گروهی بارسلونا ۲-۱ پورتو؛ دور گروهی کپنهاگن ۱-۰ گالاتاسارای؛ دور گروهی دورتموند ۲-۰ آیندهوون؛ یک هشتم نهایی منچسترسیتی ۴-۵ رئال مادرید (ضربات پنالتی)؛ یک چهارم نهایی

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید