Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرایند دریافت کارت شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰، آغاز و کارت شرکت در آزمون مذکور بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ می‌رساند، کارت شرکت در آزمون مذکور بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی یا شناسنامه‌ای (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون به شرح ذیل می‌باشد:

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» درگاه اطلاع رسانی مذکور ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌گردند، می‌بایست در زمان اعلام شده با توجه به شهر محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱، به آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهر در جدول شماره ۲ مراجعه نمایند.

چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ در ۲۰ مرکز استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ آغاز شد

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه قوه قضائیه آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه کارت شرکت در آزمون اطلاع رسانی سال ۱۴۰۰ رفع نقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری در استان به خصوص از طریق برپایی پنجره‌ واحد الکترونیک شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۶ اردیبهشت در نشست پایانی هماهنگی میان مدیران دستگاه‌هایی اجرای فارس برای شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی ۵ روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد باید ارائه شود. ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳، استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان ‌ و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و افزود: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود