Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@18:01:03 GMT

تصادف خونین پژو ۴۰۵، تیبا و نیسان در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۰۰۵۰

تصادف خونین پژو ۴۰۵، تیبا و نیسان در لرستان

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر علی مهرزاد صفدری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: طی تماسی با مرکز اورژانس لرستان، مبنی بر وقوع یک مورد تصادف بین یک دستگاه پژو ۴۰۵، تیبا و نیسان در انتهای تنگ تیر به سمت معمولان سه کد آمبولانس به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‎‌های پزشکی به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان بیان کرد: این تصادف امروز رخ داد و خوشبختانه مورد فوتی نداشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین روسیه بعثت لرستان تصادف معمولان مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین روسیه بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان از وقوع شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی استان خبر داد.

بهروز مرادپور امروز، هشتم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز بدنبال بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در اغلب نقاط پوشش ابر و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود که در نواحی جنوب شرق با بارش‌هایی بصورت خفیف و پراکنده همراه هستند.

وی اضافه کرد: روز یکشنبه آسمان استان نسبتا آرام بوده و مجددا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب دوشنبه بدلیل شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی رخداد بارش‌های پراکنده و رگباری انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط با شدت و ضعف رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید را خواهیم داشت.

این مسئول گفت: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس