Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در نشستی باحضور  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، دکتر علی‌محمد آخوندعلی، سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز و جمعی از اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه در محل دانشگاه شهید چمران اهواز درباره‌ی راهکارهای علمی حل مسائل و مشکلات توسعه‌ای استان بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از اهواز ،دکتر فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، در این نشست، اشتغال به‌ ویژه اشتغال دانش‌ آموختگان را یکی از مشکلات اساسی در استان خوزستان دانست و خواستار آن شد که آموزش به دانشجویان به‌صورت کاربردی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور دستگاه‎های اجرایی نیز موظف شده‌اند دبیرخانه‌ی اشتغال را در سازمان خود راه‌اندازی کنند تا با هدایت مجموعه‌ی استانداری خوزستان گام‌های مؤثری در این حوزه برداشته شود.

وی بر لزوم تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور استادان و دانشجویان نخبه و حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نو برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، خاطرنشان کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت‌های گردشگری، صنعتی، کشاورزی و… است که با کمک جامعه‌ی دانشگاهی می‌توان هرکدام از این ظرفیت‌ها را به فرصت‌هایی برای تولید اشتغال تبدیل کرد.

فتوحی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، عنوان کرد: جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های استان از اهمیت بسیاری برخوردار است و مجموعه‌ی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان آمادگی لازم برای همکاری در رفع مشکلات جذب این دانشجویان را دارد.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور استادان گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون اقتصادی استاندار خوزستان دکتر فتوحی کسب و کار دانشگاه رفع موانع هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ی استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد