Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:22:15 GMT

۱۹۵ اِلمان نوروزی در ارومیه نصب می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۰۳۴۶

۱۹۵ اِلمان نوروزی در ارومیه نصب می شود

ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: ۱۹۵ اِلمان نوروزی در سطح شهر نصب می شود.

علی شایگان در گفت وگو با ایسنا افزود: باتوجه به فرارسیدن عید نوروز ۱۹۵ اِلمان نوروزی و ۶ اِلمان هفت سین در ۶ نقطه شهر از جمله مقابل شهرداری و موزه مردم شناسی ارومیه نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اِلمان ها و گلدان ها در کارگاه های خود شهرداری با کمترین هزینه ساخته می شود ، تصریح کرد: ۵۰درصد از اِلمانهایی  که امسال نصب می شوند اِلمان های سال های قبل هستند که نوسازی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایگان خاطر نشان کرد: همزمان با روز درختکاری ۲۰۰هزار اصله نهال توسط شهرداری کاشته می شود ، که ۱۰۰هزار اصله نهال رایگان به شهروندان اهدا می شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اظهار کرد: شهروندان می توانند با ثبت نام در سامانه شهرداری تقاضای درخت رایگان کنندکه بعد از ثبت درخواست ، کارشناسی اعزام و بعداز بررسی محل ، درخت اهدا می شود.

وی با اشاره به رونمایی درخت دوستی در روز درختکاری در ارومیه یاد آور شد: ۲درخت کهنسال بالای ۱۵۰ سال ارومیه در دانشگاه ارومیه و کتابخانه مرکزی شناسایی  شده وبرای آنها شناسنامه تهیه شده و مشخصات فنی آنها در روز درخت کاری نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه ادامه داد: همزمان با ورود فصل بهار ۳میلیون بوته گل ، ۱۰۰هزار گل لاله در کل شهر کاشته می شود.

شایگان با اشاره به اینکه فضاسازی شهری در اولین گام شروع به پاکسازی و شستشوی اِلمان های موجود و جدول ها کرده، خاطر نشان کرد: تجهیز و تعمیر نیکمت ها و سطل زباله ها، تعویض پرچم های فرسوده درسطح شهر، ساماندهی سیستم های روشنایی از دیگر اقدامات  سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در ایام نزدیک به سال نو است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی المان نوروزی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه ا لمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دامنه یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که شدت آن در مناطق غربی سبب صدور هشدار سطح نارنجی شده است.

وی افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی در کوهرنگ، اردل و لردگان است و مخاطره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌‎ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید

باران و تگرگ میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری

نوروزی ادامه داد: طی این مدت بارش باران، رعد و و برق، وزش باد شدید و تگرگ در نقاط مستعد پدیده جوی غالب در استان است.

وی با تاکید بر اینکه الگو‌های بهاری به شدت تغییرپذیر است و امکان تضعیف یا تقویت آن وجود دارد، توصیه کرد: طی روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب