Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیائیان احمدی گفت: عرضه مرغ و گوشت به همراه برخی دیگر از کالا‌های اساسی، چون برنج و روغن تنظیم بازار از مدتی پیش برای شهر بیرجند به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق سامانه www.postsam.ir آغاز شده است.

او گفت: در روز‌های اول تنها ۴۰ نفر از شهروندان خراسان جنوبی برای خرید اینترنتی برخی از کالا‌های اساسی ثبت نام کردند که هر چه تبلیغات بیشتر شد استقبال مردم نیز افزایش پیدا کرد و به حدود ۶۰۰-۷۰۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیائیان احمدی میگوید کالا‌های خریداری شده توسط شهروندان به صورت رایگان به دست آنان می‌رسد و هزینه‌ای بابت پست دریافت نمی‌شود.

قیمت هر کیلو مرغ منجمد در سامانه ۲۰ هزار تومان است و به همین قیمت به دست مردم می‌رسد.

او گفت: اگر شهروندی خرید اینترنتی از سامانه www.postsam.ir انجام داده و برای ارسال نیز هزینه‌ای پرداخت کرده است، جهت رسیدگی حتماً به ما گزارش کند.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت:از زمان ثبت نام برای خرید اینترنتی ۴۸ ساعت فرصت برای تحویل کالای خریدار وجود دارد، ولی در خراسان‌جنوبی ۲۴ ساعته به دست مردم می‌رسانیم.

ضیائیان احمدی گفت: وقتی سهمیه‌ای به استان می‌رسد ما آن را در درگاه اینترنتی مربوطه برای فروش قرار می‌دهیم و تا اتمام سهمیه نیز فروش ادامه دارد، ولی در خراسان جنوبی تا به حال اتمام سهمیه در خرید اینترنتی نداشته‌ایم.

او گفت: در مورد پرتقال والنسیا هنوز خرید انجام نشده است و قیمت آن نیز در سال جاری بسیار بالا رفته و در استان‌های محل تولید حدود ۱۶ هزار تومان است، ولی در هر زمان که اقدامات مربوطه توسط سازمان مرکزی انجام شود ما نیز خرید را طبق قانون انجام می‌دهیم.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: در مورد سیب و پرتقال تامسون همانگونه که بار‌ها در جلسات مختلف گفته شده است خرید انجام شده و در سردخانه‌های فردوس و بیرجند ذخیره سازی صورت گرفته است.

ضیائیان احمدی  گفت: در این زمینه منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار هستیم، ولی در سال‌های گذشته معمولاً از ۲۵-۲۶ اسفند ماه فروش میوه شب عید آغاز می‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ منجمد تنظیم بازار ضیائیان احمدی خرید اینترنتی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند