Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکوس گیسدول، سرمربی لوکوموتیو مسکو روز سه‌شنبه گفت که در اعتراض به جنگ روسیه با اوکراین از سمت خود استعفا داده است اما باشگاه تاکید کرد که او اخراج شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، در بیانیه ای که روزنامه آلمانی بیلد منتشر کرد، گیسدول گفت که با مشاهده آنچه در اوکراین می گذرد مجبور به انجام اقدامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی 52 ساله گفت: نمی توانم کار خود را در کشوری که رهبر آن مسئول یک جنگ تجاوزکارانه در وسط اروپا است، دنبال کنم. این با ارزش‌های من همخوانی ندارد، به همین دلیل است که از سمت خود به عنوان مربی استعفا داده‌ام. من نمی توانم در زمین تمرین در مسکو بایستم، بازیکنان را آموزش دهم، خواستار حرفه ای بودن باشم و در چند کیلومتری من دستوراتی داده می شود که رنج بزرگی را برای کل مردم به همراه دارد. این تصمیم شخصی من است و من کاملاً در آن مصمم هستم.

با این حال، باشگاه او در توییتر اعلام کرد که گیسدل اخراج شده است. لوکوموتیو اعلام کرد مارکوس گیسدول از سرمربیگری اف سی لوکوموتیو برکنار شد. باشگاه و تیم طبق روال گذشته کار می کنند و تمرکز خود را برای کسب حداکثر نتایج در بازی های آتی دارند.

گیسدول، سرمربی آلمانی که پیش از این تمام دوران بازی و مربیگری خود را در کشورش سپری کرده بود، اخیراً در کلن حضور داشت.

این اقدام یک روز پس از آن صورت گرفت که فیفا و یوفا به طور مشترک تیم‌های روسی را از تمامی فوتبال‌های بین‌المللی محروم کردند، به این معنی که اسپارتاک مسکو، تنها تیم روسیه که در رقابت‌های اروپایی باقی مانده است، دیگر در لیگ اروپا شرکت نخواهد کرد.

لوکوموتیو در لیگ اروپا نیز حضور داشت اما در قعر گروه خود قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوکوموتیو مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از رویترز، زلنسکی در سخنرانی شبانه خود گفت: این روز‌ها بسیار مهم است. باید تمرکز داشتبه باشیم. باید تقدیر ویژه‌ای از مبارزان تیپ ۱۱۰ مکانیزه ارتش به عمل آورد که امروز یک سوخوی-۲۵ دیگر روسیه را سرنگون کردند.

رئیس جمهوری اوکراین به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد.

اظهارت شنبه شب زلنسکی در حالی است که وزارت کشور روسیه وی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد.

در پایگاه اطلاعاتی افراد تحت تعقیب و مورد پیگرد وزارت کشور فدراسیون روسیه آمده است: ولودیمیر الکساندرویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از مواد قانون کیفری تحت تعقیب است.

بنا بر گزارش این رسانه روس، در این پایگاه اطلاعاتی به جرمی که زلنسکی بر اساس تحت تعقیب است، اشاره نشده است.

پترو پوروشنکو رئیس جمهوری سابق، اولکساندر لیتویننکو دبیر شورای امنیت و دفاع ملی، میخائیل کووال وزیر دفاع سابق و والنتین نالیوایچنکو قانونگذار اوکراینی نیز در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشور‌های غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیارد‌ها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • چین: از نشستهای صلح اوکراین با مشارکت همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو