Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین آمار اجرای طرح ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتورسیکلت سواران در تهران اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و برخورد با موتورسواران متخلف تا کنون ۱۰ هزار موتورسیکلت توقیف ۱۲ ساعته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ همه‌خانی با بیان این مطلب که مخدوشی و پوشش پلاک، حرکت در خطوط ویژه و حرکت در خلاف جهت به ترتیب مهمترین عوامل توقیف ۱۲ ساعته این تعداد موتور بوده است تصریح کرد: از این تعداد موتور ۱۵۰ وسیله به پارکینگ رفتند چراکه دارای شکایت قضایی یا فاقد مدارک لازم بودند.

 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز در این طرح کشف شد خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهور در بیش از ۱۰۰ نقطه مستقر بوده و با تخلفاتی همچون عبور از چراغ قرمز، حرکات مخاطره آمیز، حرکت در جهت خلاف مسیر عبور، عبور از پیاده رو، عبور از خط ویژه، تخلفات پلاک شامل پلاک مخدوش، پوشش پلاک و فاقد پلاک، حمل بارهای نامتعارف، رانندگی بانوان و فاقدین گواهی نامه، موتورسیکلت سواران فاقد مدرک شامل کارت موتور بیمه نامه و گواهی نامه، ایجاد آلودگی صوتی و صداهای ناهنجار برخورد‌ می کنند.

گفتنی است مخاطبان فارس من با درج پویشی با عنوان «توقیف‌ موتورسیکلت‌های‌ دارای‌ پلاک‌ مخدوش» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح برخورد با موتورسواران متخلف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)

 

 

 

منبع :خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق