Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتای استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر از مشاهده تکرار یک شگرد مجرمانه سایبری در قالب پرداخت سود سهام عدالت در فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: هم استانی‌های محترم توجه داشته باشند که از واریز هر گونه وجه یا هزینه‌ای به حساب کلاهبرداران سایبری برای دریافت سود سهام عدالت، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: خبری در رسانه‌ها و صداسیما اطلاع‌رسانی شد مبنی بر اینکه بنا بر اعلام مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری سود سهام عدالت در حال وصول از شرکت‌های سرمایه‌پذیر است و این سود به احتمال زیاد در هفته سوم اسفند ماه به حساب ذینفعان واریز خواهد شد. 

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: بعد از انتشار این خبر باز هم شاهد هستیم که مجرمان سایبری، اقدامات مجرمانه خود را برای سوء استفاده ازعدم آگاهی و توجه مردم به مسائل ایمنی آغاز کرده و تقریبا مشابه شگرد کلاهبرداران صادر کننده ابلاغیه‌های جعلی قضایی سامانه ثنا، با ارسال پیامک‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان ثبت نام فوری برای دریافت سود سهام عدالت یا ثبت نام جاماندگان این طرح معیشتی، تلاش می‌کنند تا آن‌ها را به صفحات و درگاههای جعلی بانکی هدایت و اقدام به برداشت اینترنتی حسابشان نمایند. 

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: مردم شریف استان می‌بایست هوشیار باشند که هرگونه اطلاع‌رسانی و صدور ابلاغیه در خصوص نحوه، میزان و زمان بهره مندی از هرگونه خدمات دولتی یا موضوعات معیشتی از طریق سرشماره‌های پوششی همانند adliran. ir قوه قضاییه، اطلاع‌رسانی می‌شود و به هیچ عنوان پیامکی با سرشماره شخصی ارسال نخواهد شد. 

رئیس پلیس فتای استان بوشهر تاکید کرد: در صورت نیاز به پیگیری موارد مربوط به سهام عدالت خود، می‌بایست به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به نشانی samanese. ir یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان www. sejam. ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فتا سود سهام عدالت سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید