Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه صبح امروز در برنامه زنده تلویزیونی سلام تهران شبکه ۵ سیما، کرمانشاه را با عنوان‌های همچون بهشت فرصت‌ها، مهد تمدن، قدمگاه شهدا، دروازه عتبات عالیات، رشادت، مقامت و ایستادگی، مردمانی انقلابی و ولایتمدار و خونگرم با خصلت پهلوانی، تبار پاکی و صداقت با تنوع قومی و مذهبی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع‌بندی معرفی کرمانشاه، گفت: مقام معظم رهبری در توصیف کرمانشاه در یک جمله فرمودند، «کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است».

استاندار کرمانشاه تقدیم بیش از 1۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس را یکی از سند‌های افتخارآمیز این استان دانست و گفت: زمانی کرمانشاه، مرکز غرب کشور بود ولی در دوران دفاع مقدس اولین استانی بود که جنگ در آن شروع شد و بیش از هزار بار مورد تهاجم حملات موشکی و بمباران هوایی قرار گرفت، و اولین تجاوز مرزی با به تصرف در آمدن قصرشیرین در این استان اتفاق افتاد و در نهایت جنگ هم در این استان به خاتمه رسید.

وی به مقاومت مردم سرپل‌ذهاب اشاره کرد و گفت: شهر سرپل‌ذهاب تا کنون سه بار تخریب شده است یک‌بار در دوران دفاع مقدس، باری دیگر توسط منافقان در زمان عملیات مرصاد و آخرین بار در زلزله، که تقریبا به واسطه همین مسائل فرصت‌هایی از استان گرفته شده است.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ و جمع‌بندی صورت گرفته، بیکاری مشکل عدیده استان است که این مشکل به قبل از انقلاب هم برمی‌گردد که با تدوام آن امروز به یکی از دغدغه‌های مردم و مسؤولان تبدیل شده است.

وی سادآور شد: برای رسیدن به کرمانشاهی که می‌تواند قطب اقتصادی غرب کشور باشد باید از فرصت‌های استان بهترین بهره را ببریم

وی تصریح کرد: کرمانشاه به واسطه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق در قسمت کردی و عربی، ۶ مرز و یک بازارچه مرزی، ظرفیت‌های زیبا در گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی، صنعت، شرایط جغرافیای، فضای تاریخی و... به عنوان یک فرصت اقتصادی بسیار خوب؛ شرایط را برای سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی فراهم کرده است.

استاندار کرمانشاه در پایان، گفت: درب‌های استان کرمانشاه برروی سرمایه‌گذارانی خارجی و داخلی باز است و هر مانعی که بر سر راه سرمایه‌گذار باشد قطعا برداشته می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس استاندار کرمانشاه بهمن امیری مقدم بهشت فرصت ها سرمایه گذاران ۶ مرز یک بازارچه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: این استان با ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت اعتبار در نمایشگاه اکسپو (فرصت‌های سرمایه گذاری کشور) حضور دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین محمدیان با بیان اینکه نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: گیلان در سه بخش اطلاعات لازم را در حوزه‌های مربوطه در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری در این استان قرار می‌دهد.


وی اضافه کرد: در این نمایشگاه زنجیره‌های ارزش در بخش‌های مختلف شامل؛ محصولات کشاورزی (استان گیلان با حدود ۲۰ محصول کشاورزی رتبه یک تا پنجم کشور را داراست)، گردشگری (اقدامات درحال انجام جهت توسعه این صنعت) و نوغانداری، نساجی و صنایع پوشاک ارائه خواهد شد؛ این زنجیره‌ها عملکرد گذشته و فعالیت‌های درحال انجام، نگاه و چشم انداز آینده استان را به نمایش می‌گذارد.


وی تصریح کرد: در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری استان نیز اقدامات جدید این خطه ارائه می‌شود، باتوجه به آنکه بخشی از این سرمایه گذاری‌ها در حال انجام است با در اختیار قرار دادن عرصه به فعالان اقتصادی فعالیت‌های اجرایی این طرح‌ها آغاز شده و مقدمات انجام تعداد دیگری از فرصت‌های سرمایه گذاری هم فراهم شده است تا در آینده نزدیک سرمایه گذاری در این نقاط شروع شود.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ادامه داد: همچنین حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری استان برای جذب سرمایه گذار واقعی مهیا شده است که امید است با حضور سرمایه گذاران زمینه توسعه تولید و بهبود اشتغال استان فراهم شود.


وی عنوان کرد: در این نمایشگاه شرایط مطلوب برای تجار و بازرگانان فراهم شده تا سرمایه گذاران سایر استان‌ها بتوانند بصورت رو در رو با سرمایه گذاران داخل گیلان به مذاکره و گفتگو بپردازند.


وی اظهار کرد: تعدادی از این تفاهم نامه‌ها به سه زبان انگلیسی، روسی و عربی برای ارائه به سرمایه گذاران آماده شده است تا تجار و سرمایه گذاران بدون صرف وقت این تفاهم نامه‌ها را امضا کنند و در آینده هم تفاهم‌ها و توافقنامه‌ها قابل رصد و پیگیری باشند

دیگر خبرها

  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان