Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:12:11 GMT

جاده مرگ بندرترکمن- آق قلا را دریابید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۱۱۳۰

دریافت 11 MB

یک شهروند آق قلایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مطالبات خود از رئیس جمهور اظهار کرد: جاده بندرترکمن به آق قلا از جمله مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان آق قلا است که معروف به جاده مرگ است.

وی بیان کرد: از دیگر مطالبات جابجایی کشتارگاه شمال شهر آق قلا است که بوی بد و مشمئزکننده آن مردم را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته این شهروند، مشکلات ساختاری سیل سال ۹۸ آق قلا هم همچنان باقی بوده و برای جلوگیری از تکرار آن نیاز به جداول و زهکشی است.

کد خبر 5436643

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا سفر استانی مطالبات مردمی زهکشی راهسازی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث شیوع کرونا اردبیل گرگان لیگ برتر فوتبال ایران سفر استانی سانحه تصادف واکسن کرونا عکس استانها آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، وضعیت نابسامان آسفالت آزادراه قم – کاشان چند سالیست که موجب گلایه مردم شده و اقدام مسئولین برای رفع مشکلات را می طلبد.  شهروند خبرنگار ما هم از خرابی آسفالت آزادراه  گلایه کرده و وضعیت نامناسب آزادراه را موجب افزایش تصادفات و استهلاک خودروهای مردم دانسته است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

باسلام ؛احتراما به استحضار میرساندآسفالت آزادراه امیرکبیر( قم کاشان و بالعکس) چندسالی است معیوب و نیاز به بازسازی فوری دارد که خرابی آسفالت آزادراه مذکور باعث تصادفات و هزینه های تعمیرات وسایل نقلیه میشود. لذا خواهشمنداست در این خصوص اقدامات و گزارش های مربوطه را مبذول فرمایید. باتشکر

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم