Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران شنتیایی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: این پایش ها در راستای جلوگیری از فروش غیرمجاز پرندگان و حیات وحش اقدام در مغازه های پرنده فروشی سطح استان صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: پایش مراکز خرید و فروش پرندگان زینتی و حیات وحش به جهت جلوگیری از خرید و فروش حیات وحش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید نظارت ها و پایش های مستمری در این حوزه به منظور پیشگیری از تخلفات صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنتیایی افزود: با متخلفانی که اقدام به خرید، فروش و نگهداری حیات وحش کنند بر اساس موازین قانونی برخورد شده و از طریق مراجع  قضایی تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

وی گفت: هرگونه نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی و تخریب طبیعت و محیط زیست به لحاظ قوانین و ضوابط تخلف بوده و قابل پیگیری است.

این مسوول از شهروندان خواست: با توجه به نقشی که حیات وحش در چرخه طبیعت دارند در حفاظت و صیانت از آنها با این سازمان همکاری داشته باشند و از خرید و نگهداری این حیوانات در منزل خودداری کنند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست پرورش ماهی استان قزوین حیات وحش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست پرورش ماهی استان قزوین سازمان حفاظت محیط زیست پرورش ماهی استان قزوین حیات وحش حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان