Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:06:10 GMT

باتیستوتا میهمان ویژه فیورنتینا برای بازی با یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۱۲۴۴

باتیستوتا میهمان ویژه فیورنتینا برای بازی با یوونتوس

باتی گل برای نیمه نهایی کوپا ایتالیا در فلورانس حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، گابریل باتیستوتا، اسطوره فیورنتینا به فلورانس پرواز کرده و در نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس در سکوهای ورزشگاه حضور خواهد داشت. 

فیورنتینا برای حضور در فینال کوپا ایتالیا باید در دو بازی رفت و برگشت برابر یوونتوس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل باتیستوتا درباره حضور خود در این دیدار به شوخی گفت: ما مقابل یک تیم معمولی بازی می‌کنیم. فردا بازی حساسی داریم و امیدوارم نتیجه به سود تیم ما باشد.

باتیستوتا با ۱۸۴ گل در ۳۱۵ بازی در لیگ ایتالیا، یازدهمین گلزن تاریخ این رقابت‌ها محسوب می‌شود. او آن‌قدر در زدن گل موفق بود که عنوان باتی گل را از هواداران فوتبال در این کشور دریافت کرد. درخشش او به حدی بود که دیگو مارادونا یکبار او را بهترین مهاجمی اعلام کرد که در تاریخ فوتبال دیده است. باتیستوتا هم‌چنین با زدن ۵۶ گل در ۷۸ بازی درخشش خوبی برای تیم ملی کشورش داشت.

باتیستوتا ۹ سال در تیم فیورنتینا بازی کرد. وی یکی از گلزن‌ترین بازیکنان دوران خودش بود و در ۴۱۴ بازی در تیم‌های مختلف ۳۱۱ گل به ثمر رساند. این حضور در فیورنتینا تنها دو قهرمانی برای او داشت. قهرمانی در کوپا ایتالیا و سوپرجام ایتالیا، دو عنوانی بود که او در فلورانس کسب کرد. با این حال چیزی که باعث محبوبیت بالای این بازیکن در فلورانس بوده است شم بالای گلزنی نبوده است بلکه وقتی در سال ۱۹۹۳ فیورنتینا به دسته پایین‌تر سقوط کرد، باتیستوتا در این تیم ماند و به تیمش کمک کرد تا بار دیگر به سطح بالای لیگ ایتالیا بازگردد.

در اولین دیدار نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا نیز میلان و اینتر در دور رفت از رقابت‌های کوپا ایتالیا در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. دیدار برگشت دو تیم اواخر فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال فیورنتینا گابریل باتیستوتا کوپا ایتالیا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار

مدیر باشگاه لورکوزن درباره تقابل سردار آزمون برابر تیم سابقش در لیگ اروپا صحبت و عنوان کرد هیچ بندی در قرارداد او مبنی بر بازی‌نکردن برابر لورکوزن وجود ندارد.

به گزارش مشرق، بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیزها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم