Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:53:13 GMT

جلد اول و دوم مجموعه رمان کودک «دنیا» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۱۶۹۳

جلد اول و دوم مجموعه رمان کودک «دنیا» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلد اول و دوم مجموعه رمان کودک «دنیا»جلد اول و دوم مجموعه رمان کودک «دنیا» با نام‌های «دنیا و سوسک صحرایی» و «دنیا و یک مشکل بوگندو» منتشر شد. این مجموعه رمان نوشته‌ سپیده نیک‌رو است و با تصویرگری نازنین جمشیدی توسط انتشارات محراب قلم (کتاب‌های مهتاب) روانه‌ بازار نشر شده است.

این مجموعه رمان هفت جلدی که از سری کتاب‌های طنز مهتاب است روایتی مدرسه‌ای از دختری به نام دنیا است که به دلیل مشکلاتی که در کلاس اول داشته نمی‌خواهد به کلاس دوم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که خود را دست‌وپاچلفتی می‌داند به خاطر داشتن عینک نیز مورد تمسخر قرار می‌گرفته است. اما با آشنایی با معلم جدید کلاس دوم همه چیز تغییر می‌کند. این تغییر، سرآغاز ماجراهایی تازه و جذاب برای این دختر بامزه است که جدا از طنز بودن، برای کودکان دبستانی، آموزنده نیز هستند و همچنین راهکارهایی برای نحوه‌ی آموزش کودکان دبستانی، برای معلم‌ها دارند.

در توضیحات پشت جلد اول این مجموعه آمده است: «من چهارچشمی نیستم. اما نازنین که قشنگ‌ترین چشم‌های دنیا را دارد و خیلی‌خیلی بدجنس است، مسخره‌ام می‌کند. برای همین من تصمیم گرفتم امسال دیگر به مدرسه نروم. بله! من دیگر به مدرسه نمی‌روم.»

متن پشت جلد دوم نیز به این صورت است: «وای!‌ چه بوی بدی! چطور می‌شود به کسی که دهنش بو می‌دهد، گفت باید صبح‌ها حتماً‌ مسواک بزند؟ اگر ناراحت بشود یا با آدم دعوا کند، چی؟»

هر کدام از این دو کتاب در ۶۴ صفحه ، با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده‌اند و پنج جلد دیگر از این سری کتاب نیز در دست انتشار است.

کد خبر 5436764 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان تازه های نشر معرفی کتاب رایزنی فرهنگی لبنان کتاب و کتابخوانی تازه های نشر محمد مهدی اسماعیلی جایزه شهید غنی پور دیپلماسی فرهنگی ادبیات داستانی انتشارات سوره مهر رونمایی کتاب انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس جنگ تحمیلی کتاب مجموعه رمان جلد اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم

کودکی در سیلاب رودخانه پشترود بم گرفتار شد و مردم برای نجات او با هوشیاری اقدام می‌کنند.

دریافت 808 KB

دیگر خبرها

  • ببینید | شهادت ۵ فلسطینی از جمله دو کودک در در رفح
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد