Web Analytics Made Easy - Statcounter

امارات از دو بازی دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد که امارات به‌ عنوان زمین بی‌طرف دو دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر انتخاب شده است.

به این ترتیب چین در چارچوب دیدارهای گروه B، روز 4 فروردین 1401 در ورزشگاه شارجه پذیرای عربستان خواهد بود و سوریه در ادامه بازی‌های گروه A، در ورزشگاه راشد شهر دبی به مصاف عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فدراسیون فوتبال چین به AFC خبر داده که تیم چانگچون یاتای این کشور، از شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سال 2022 انصراف داده است.

انتخاب تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 به فدراسیون‌ها واگذار شد

نماینده چین قرار بود در دور پلی‌آف رقابت‌ها، مقابل برنده دیدار سیدنی استرالیا و کایا ایلویلوی فیلیپین صف‌آرایی کند و برنده این دیدار، روز 17 اسفند مستقیماً راهی گروه H لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

تیم‌های جئونبوک هیوندای موتورز، یوکوهاما مارینوس ژاپن و هوانگ آن جیالای ویتنام در گروه H لیگ قهرمانان قرار دارند و دیدارهای این گروه در شهر هوشی‌مین ویتنام برگزار می‌شود.

AFC به دنبال خلق سوپرلیگ آسیا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی سوریه تیم ملی فوتبال چین لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی سوریه تیم ملی فوتبال چین لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۸۵-کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته رسید. 

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در‌مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما