Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی از سرمایه گذاری سه برابری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در سال های گذشته به ازای عایدات حاصل از فروش املاک در استان خبر داد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در جلسه جمع بندی نتایج سفر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور به استان که باحضور فرمانداران استان برگزار شد، از قرار دادن خراسان جنوبی به عنوان استان پایلوت آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی محرومین تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:  در این سفر عملکرد  بنیاد علوی در شهرستان هدف درمیان مورد بررسی قرار گرفت زیرا پروژه های بسیار زیادی توسط این مجموعه به اتمام رسیده وپروژه هایی  که در دستور کار قرار دارد نیز  طبق برنامه زمان بندی شده پیگیری و به اتمام می رسد.
به گفته وی؛ این پروژه ها طی نشستی بین مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و بنیاد علوی پیشنهادات استان در این خصوص مورد بررسی قرار می گیرد.
استاندار با اشاره به وسعت و محرومیت استان، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای مستند، سطح درآمد خانوارهای شهری و روستایی خراسان جنوبی در بین استان های کشور در پایین ترین سطح قرار دارد.
فتاح افزود: به دلیل کم توجهی های گذشته قبل از تأسیس استان، این خطه زرخیز علیرغم وجود مردمی ولایی، ارزشی ، همراه  ،همسو و دیندار با مشکلاتی مواجه است.
وی ادامه داد: در یوم الله ها و مراسم ملی و مذهبی شاهد حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه استان  هستیم و بویژه در  انتخابات گذشته بیش از ۸۶ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند و رتبه اول کشوری را کسب نمود.
استاندار اظهار داشت: یکی از نکات مهم این دوره این است که رئیس جمهور در دو دوره گذشته، تنها نماینده  استان در مجلس خبرگان رهبری بوده اند. 
قناعت تصریح کرد: در این دوره علاوه بر رئیس جمهور، بسیاری از چهره های خدوم دولت متعلق به این استان هستند و با توجه به اینکه دولت مردمی خدمت رسانی و کار را  در دستور کار قرار داده  و فضای کشور فضای کار و خدمت به محرومین است و این استان نیز از محرومیت بالایی  رنج می برد، لذا  توقع و انتظار مردم در این دوره به نسبت دوره های قبل بیشتر است.
وی ادامه داد:  با توجه به نگاه مثبت جنابعالی به خراسان جنوبی، پروژه های پیشنهادی اولویت دار با کمک مجموعه استان آماده شده تا در این سفر نهایی گردد.
استاندار گفت: ۵۶ پروه با برآورد اولیه ۹۳۷ میلیارد تومان پیش بینی شده که سهم  بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور  ۴۶۴ میلیارد  تومان و سهم استان نیز ۴۷۲ میلیارد تومان می باشد.
دکتر قناعت تصریح نمود:این ۵۸ پروژ ها شامل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ،مدیریت بحران استان ،اداره کل ورزش و جوانان ،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ،شرکت آب و  فاضلاب ،اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس ،دانشگاه علوم پزشکی ،اداره کل امور عشایری و... می گردد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در برخی از نقاط استان پروژه های استخر سرپوشیده  در دولت نهم و دهم کلنگ زنی و نیمه کاره رها شده و چنانچه دولت  این پروژه ها  را  به اتمام نرساند به دلیل وجود عدم سرمایه گذار در این بخش  نیمه کاره رها می گردد.
به گفته وی؛ با توجه به ظرفیت های استان در حوزه های کشاورزی ،معدن و...  جلساتی با مسئولین  بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور برگزار می شود تا زمینه برای حضور شرکت های تابعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در استان فراهم گردد.
استاندار متذکر شد: بنیاد  مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ۳ برابر آنچه در استان فروش املاک داشته، هزینه نموده است.
دکتر قناعت در پایان گفت: در جلساتی که با رئیس مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در استان در دو روز گذشته صورت گرفت برنامه ریزی هایی در خصوص شهرستان درمیان به عنوان شهرستان هدف  و کل استان مطرح گردید و در آینده نزدیک تصمیمات مقتضی  اعلام خواهد گردید

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا انقلاب اسلامی خراسان جنوبی درآمد شهری و روستایی استان های کشور انتخابات رئیس جمهور مجلس خبرگان رهبری دولت خدمت رسانی انقلاب امور روستایی ورزش و جوانان راهداری و حمل و نقل علوم پزشکی دولت نهم سرمایه کشاورزی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مستضعفان انقلاب اسلامی کشور خراسان جنوبی اداره کل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود