Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-30@13:20:40 GMT

تعلیق پروانه ۱۵ هزار راننده تاکسی واکسن‌نزده!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۱۹۲۸

تعلیق پروانه ۱۵ هزار راننده تاکسی واکسن‌نزده!

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند اعمال محدودیت و تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده‌اند، گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند و یا اصلا واکسن نزده اند مصوب شده است. در همین راستا سامانه " ایران من " در مجموعه وزارت کشور فرآیند ارائه استعلام ها را آغاز کرده و به صورت دوره ای گزارش های آن به ما ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر شد آن دسته از رانندگانی که تاکنون علی رغم اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق نکرده اند پروانه فعالیتشان تعلیق شود و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که اقدام کنند و در فرآیند واکسیناسیون شرکت کنند؛ به این ترتیب با شروع طرح، ۲۴ هزار راننده بودند که واکسن نزده بودند که محدودیت ها را اعمال کردیم و پروانه فعالیت آنها تعلیق شد.

ضامنی ادامه داد: در گام نخست این تعداد راننده به ۱۸ هزار نفر رسید یعنی رانندگانی که نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند پروانه فعالیتشان از حالت تعلیق خارج شده و تعداد رانندگانی که پروانه فعالیت آنها تعلیق شده است به ۱۸ هزار راننده رسید و در گام دوم بر اساس آخرین آمار این تعداد به ۱۵ هزار راننده رسید.

وی تاکید کرد: کاهش تعداد رانندگانی که واکسن تزریق نکرده بودند نشان می دهد محدودیت ها و تعلیق پروانه تاثیر خود را داشته و رانندگان نیز به سمت تزریق واکسن رفته‌اند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: هزار راننده واکسن نزده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور