Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:28:02 GMT

هیئت تنیس روی میز البرز امکانات بیشتری به بانوان بدهد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۰۴۴

هیئت تنیس روی میز البرز امکانات بیشتری به بانوان بدهد

ایسنا/البرز عضو تیم ملی بانوان تنیس روی میز ایران گفت: حمایت‌های هیات تنیس روی میز استان البرز از بانوان بسیار کم بوده و امیدواریم هیات تنیس روی میز استان البرز امکانات بیشتری در اختیار بانوان قراردهد.

پریناز حاجیلو در گفت و گو با ایسنا گفت: علی رغم اینکه بنده توانستم به عنوان نفر دوم به اردوی تیم ملی بانوان تنیس روی میز راه پیداکنم، اما متاسفانه فدراسیون  دور دوم مسابقات را به شیوه‌ای غیر استاندارد برگزار کرد که این امر باعث شد تعدادی از ورزشکاران که به امید حضور در تیم ملی شرکت کرده بودند انصراف دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حاجیلو گفت: از استان البرز خانم‌ها مریم فرعی و جمالی دو پینگ‌پنگ باز البرزی در این مسابقات حضور داشتند که علی رغم تلاش‌های فراوان به دلیل شیوه غیر استاندارد مسابقات نتوانستد به تیم ملی دعوت شوند.

عضو تیم ملی بانوان گفت: استعدادهای خوبی در ورزش تنیس روی میز در استان البرز وجود دارد، حضور پینگ‌پنگ بازان حرفه‌ای در بخش پسران و دختران، استان البرز را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این رشته در کشور معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: حمایت‌های هیات تنیس روی میز استان البرز از بانوان بسیار کم بوده و امیدواریم هیات تنیس روی میز استان البرز امکانات بیشتری در اختیار بانوان قراردهد.

وی با قدردانب از مربی خود امیر بخشی و نسیم رنجبر از حمایت‌های خانواده‌اش هم تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم در سه مسابقه آسیایی، جهانی و کشورهای مسلمان که سال آینده برگزار می‌شود نماینده شایسته‌ای از استان البرز در این مسابقات باشم.

شایان ذکر است مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان تنیس روی میز به میزبانی تهران و با حضور ۳۲  شرکت کننده  برگزار شد و در نهایت خانم‌ها نداشهسواری، پریناز حاجیلو، شیما صفایی و مهشید اشتری به اردوی تیم ملی بانوان تنیس روی میز ایران دعوت شدند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پریناز حاجی لو استانی ورزشی تیم ملی بانوان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم