Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:24:42 GMT

فورد اورست ۲۰۲۳ با قدرت دیزلی V۶ معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۱۲۲

فورد اورست ۲۰۲۳ با قدرت دیزلی V۶ معرفی شد

شرکت خودروسازی فورد اخیراً اقدام به تولید خودروهای پیشرفته‌ای کرده است. خودروهای جدید تولیدی در این شرکت خودروسازی کاربردهای فراوانی را رونمایی می کند. یکی از این خودروها جدید فورد بر اساس فورد رنجر سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

این خودرو در گذشته به شکل یک پیکاپ بوده که اکنون تبدیل به یک SUV شده است؛ در مورد چراغ‌های عقب، آن‌ها بسیار پهن‌تر از چراغ‌های پیکاپ هستند و یک نوار عریض روی درب عقب با حروف "اورست" در کنار آن قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     صفحه نمایش لمسی پرتره در سطوح پایین‌تر، ۱۰.۱ اینچ اندازه دارد و برای مدل‌های گران‌تر به قطر ۱۲ اینچ می‌رسد. این خودرو دارای یک موتور ۳ لیتری V۶ توربودیزل است.    

بسته به بازار، اورست به روز شده با موتور ۲ لیتری دیزل کوچک‌تر مجهز به یک یا دو توربوشارژر عرضه می‌شود. شاسی بلند جدید از سال ۲۰۲۳ با واحد بنزینی ۲.۳ لیتری EcoBoost عرضه خواهد شد. بسته به موتور، این‌ها با یک گیربکس دستی شش سرعته یا ۱۰ سرعته اتوماتیک کار می‌کنند.

از دوربین ۳۶۰ درجه و چراغ‌های LED ماتریسی گرفته تا کروز کنترل تطبیقی ​​و دستیار حفظ خطوط، فورد اورست ۲۰۲۳  را با فناوری های متفاوتی جلوه داده است.

این خودرو دارای سیستم رانندگی نیمه خودران سطح ۲ بوده که با اتکا به دوربین‌های دید اطراف و همچنین سنسور‌های جلو و عقب و رادار‌ها می‌تواند خودرو را در شرایط کنترل شده هدایت کند.

 

    باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کد خبر 6092881

دیگر خبرها

  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است