Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:21:12 GMT

اختتامیه جشنواره «همام» با حضور رامبد جوان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۴۲۹

اختتامیه جشنواره «همام» با حضور رامبد جوان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رویداد، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان دومین جشنواره هنری «همام» عصر سه شنبه ۱۰ اسفند ماه همزمان با عید مبعث و با حضور هنرمندانی چون رامبد جوان، اصحاب رسانه و معلولان توانمند در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم یوسف کرمی هنرمند تقلید صدا روی صحنه آمد و به تقلید صدای هنرمندانی چون عادل فردوسی پور، علی پروین و یکی از آهنگ‌های مرحوم ناصر عبدالهی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مراسم با ورود رامبد جوان و مسئولان جوایز نفرات اول اهدا شد. فاطمه ساعدی، مصطفی جعفری، راحله مسکنی، فهیمه میرزایی، ریما سرکیسیانی و کوثر بوغنمه هفت برگزیده این جشنواره بودند که تندیس طلایی جشنواره را کسب کردند.

مهدی طاهرآبادی، فاطمه رهنمایی، میلاد شریفیان، سحر دباغ پور، حدیثه عرب، خوشنام سرهنگ‌زاده، امید توحیدی پور، شعله ادواری، فروغ پورمحمد، فاطمه زارع علی آباد وزیر، گلارا تأملی، فاطمه مقیمی، محمد علی شاهمرادی و شقایق فراهانی ۱۴ هنرمند توانیابی بودند که تندیس نقره‌ای این دوره از جشنواره «همام» را به دست آوردند.

جایزه سوم و لوح تقدیر این جشنواره هم به ۱۴ هنرمند توانیاب لیلا شهسواری، حسین اهنزی، عین الله نوروزی، سیده طاهره حسینی، علی اصغر رجب لو، سهیل پاکزاد، محمود بیات، امین بحیرایی، سمیه قاسمی و علی فتحی، محدثه محمدی، بهنام حسین پور، مدینه عزیزی، مینا احمدی و سحر شکری تعلق گرفت.

در بخش دیگری از مراسم هنرمند توانیابی به صحنه آمد و به نواختن تنبک پرداخت.

همچنین در این برنامه کنسرت مصطفی راغب هم برگزار شد.

کد خبر 5436823

منبع: مهر

کلیدواژه: رامبد جوان مصطفی راغب هنرمند تجسمی تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی هنرمندان تئاتر سریال ایرانی فیلم سینمایی شبکه سه سیما حوزه هنری کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر نقاشی جشنواره فیلم فجر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گروه هنر و تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت