Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:50:07 GMT

بیش از ۵۷ هزار عدد مواد محترقه در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۴۶۶

بیش از ۵۷ هزار عدد مواد محترقه در کرمانشاه کشف شد

 سرهنگ "علیرضا دلیری" روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف سالم سازی اماکن عمومی و اصناف توسط پلیس کرمانشاه اجرا شد و در این راستا از ۱۰ واحد صنفی بازرسی های لازم صورت گرفت.

وی افزود: در بازرسی های انجام گرفته از واحدهای صنفی شهر کرمانشاه، ۵۷ هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دلیری در پایان از تداوم طرح های پاکسازی و برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.

کشف ۴۳ راس دام قاچاق در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۴۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: ماموران انتظامی سنقروکلیایی حین گشت زنی در روستای سرخم به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده ۴۲ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ احمدی فرد تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۲۰۰ کیلوگرم بادام هندی قاچاق در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم بادام هندی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال شدند

سرهنگ جلیل سلطانی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطلاع از نگهداری مقدار زیادی خشکبار قاچاق در یکی از خشکبارفروشی های خیابان حداد عادل کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مغازه مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی های صورت گرفته ۲۰۰ کیلوگرم بادام هندی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ سلطانی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا معرفی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک در عنبرآباد
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر