Web Analytics Made Easy - Statcounter

«میلاد فلاحی» و «امیرعباس کبودوند» 2 بوکسور کردستانی همراه با تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشور به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا عازم کشور اردن شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا طی روزهای 10 لغایت 23 اسفندماه به میزبانی "امان" در کشور اردن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ملی‌پوشان تیم های نوجوانان و جوانان بوکس کشورمان بامداد امروز دوشنبه 9 اسفندماه با ترکیب 13 بوکسور از راه استانبول ترکیه عازم "امان" محل برگزاری این مسابقات شدند.   جلسه فنی مسابقات، مراسم وزن‌کشی و افتتاحیه این رقابت‌ها روزسه‌شنبه 10 اسفندماه برگزار شد و از امروز چهارشنبه 11 اسفندماه نیز مسابقات به صورت رسمی آغاز به کار کرد.   تیم ملی نوجوانان بوکس با ترکیب هفت ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده است که در وزن 57 کیلوگرم «میلاد فلاحی» بوکسور خوش آتیه کردستانی نیز در ترکیب ملی پوشان حضور دارد.   همچنین تیم ملی بوکس جوانان کشور با ترکیب شش ورزشکار به این رقابت ها اعزام شده اند که در وزن 60 کیلوگرم «امیرعباس کبودوند» بوکسور شایسته کردستانی نیز همراه این تیم حضور دارد.  

گفتنی است؛ هدایت تیم های ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشورمان برعهده «رضا مهدی‌پور» است

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بوکس آسیا ترکیه وزن تیم ملی رقابت تیم های ملی کردستان نوجوانان و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان