Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@14:47:48 GMT

نوفل‌لوشاتو دچار «آریتمی» شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۵۲۱

نوفل‌لوشاتو دچار «آریتمی» شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «آریتمی» به کارگردانی فردین رحمانپور و تهیه‌کنندگی امین اسعدی از امروز، چهارشنبه ۱۱ اسفند هر روز ساعت ۱۷ در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این اثر که با نویسندگی مشترک فردین رحمانپور و محمد کرمی نوشته شده، چنین آمده است: «آریتمی به معنای نامنظم بودن است، می‌خواهم همانند نقاش، ذهن نامنظمم را برایتان نقاشی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان حضور غیرواقع در صحنه فرا رسیده بود، لازم بود زندگی نه آنچنان که در واقعیت اتفاق می‌افتد بلکه آن‌طور که به شکلی مبهم در رویاها، دیده‌ها و لحظات اعتلای روحی‌مان احساس می‌کنیم تصویر شود... ذهن به صورت سیالی از خودآگاهی نیز به تصویر کشیده شده، جایی که ادراک حواس و پدیده فکری همواره در حال تغییر هستند.»

بازیگران این نمایش ۷۰دقیقه‌ای (به ترتیب حروف الفبا) فرزاد احدی، مانا افکار، علی اکباتانی، الهه جامی، پوریا صفایی‌زاده، حنا فتح‌الهی، امیرحسین قلندری، حامد کریوند، سمانه مرادی و مرتضی یعقوب‌پور هستند.

۵۷۲۵۹

کد خبر 1608397

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر تئاتر خصوصی بازیگران تئاتر کارگردانان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با مهر در خصوص سیل اخیر که در استان جاری شد، اظهار کرد: در چهارم و پنجم اردیبهشت ماه ۱۸ محور اصلی و ۵۱ محور غیر اصلی در حوزه راه فرعی روستایی استان گلستان دچار سیل شدند.

وی افزود: طی این دو روز در ۱۲ شهرستان چون علی آباد، آزادشهر، رامیان، گنبد، کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، بندرترکمن، کردکوی، آق قلا و گرگان سیل داشتیم که در حوزه راهداری مبلغ ۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرد.

وی پل بایلر در محور گنبد - کلاله و پل سید کلاته رامیان را به عنوان مکان‌های یاد کرد که به دلیل طغیان آب در سیل دچار آسیب شدند و افزود: پل بایلر در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد و ترافیک بر قرار شد اما پل سید کلاته پل آب نما قدیم بوده که در زمان جهاد سازندگی در این مسیر ساخته شد. در بازدیدهای به عمل آمده مشاهده شد دیواره‌های سنگی اطراف پل هم در حال تخریب است و باید اقدامت سریع برای حفظ دیواره‌های در حال تخریب انجام می‌شد

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟