Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@10:52:14 GMT

از بازیافت چوب تا کسب درآمد و سود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۶۱۳

از بازیافت چوب تا کسب درآمد و سود

 

همه‌ی ما قبل از اینکه چیزی را دور بیندازیم، برای یک بار هم که شده به این موضوع فکر می‌کنیم که آیا می‌توانیم دوباره از آن استفاده کنیم یا خیر! اما اگر بدانیم که با تولید محصولی جدید از آن چیزی که در فکر دور ریختن آن هستیم، می‌توانیم شغل و درآمدی نیز دست و پا کنیم، قطعاً با جدیت بیشتری به آن فکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه‌ی ما موادی را می‌شناسیم که می‌توانیم با بازیافت آنها، محصولات جدیدی تولید کرده و به محیط زیست پیرامون خود نیز کمک کنیم. چوب یکی از این مواد است که قابلیت بازیافت آن، آن را به یکی از زمینه‌های ایجاد پرسودترین کسب‌و‌کارها تبدیل کرده است.

حضور شرکت سفیر ماشین آروین در سومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد، بار دیگر توجهات را به این سمت سوق داد که می‌توان با استفاده از مواد بازیافتی چوب، کسب‌وکار ایجاد کرد و از این طریق، سود قابل توجهی نیز کسب کرد.

دستگاه زغال ساز چیست؟!

طی دهه اخیر و به منظور صرفه جویی و در منابع چوب و پیشگیری از اتلاف ضایعات چوب و بازیافت آنها، تولید و استفاده از دستگاه زغال ساز، در تیررس توجه تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و دوستداران محیط زیست قرار گرفته است.

شرکت سفیر ماشین آروین، با تولید و عرضه‌ی انواع ماشین‌آلات صنعتی خط تولید زغال فشرده، با به کارگیری علوم فنی روز دنیا، قدم محکمی برای کمک به حفظ منابع طبیعی و ایجاد اشتغال در سطح کشور برداشته‌است.

حضور پررنگ و استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان نمایشگاه از دستگاه‌های تولیدی این شرکت، نشان از توجه بالای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به کسب درآمد و اشتغال‌زایی در این صنعت دارد.

دستگاه زغال ساز، از تجهیزاتی است که با استفاده از مواد بازیافتی چوب، محصولی را به ارمغان می‌آورد که بازار خوبی برای فروش و حتی صادرات دارد. ماشین‌آلاتی نظیر سرند، مشعل 3 به 5 ، اکسترودر، مکنده توربینی، پالت و خفه‌کن و... دستگاه‌های زغال‌ساز را شامل می‌شوند. این ماشین‌آلات طی روندی مکانیزه و مهندسی‌شده، مواداولیه‌ بازیافتی خود را تبدیل به زغال فشرده می‌کند که بازار خوبی نیز برای فروش و صادرات دارد.

به گزارش و گواه تعداد زیادی از مشتریان این شرکت، دستگاه‌های زغال سازی که شرکت سفیر ماشین آروین، طراحی و تولید می‌کند از زیر ذره‌بین کارشناسان فنی و کیفی زیادی عبور کرده و در نهایت کیفیت تولید می‌شوند. چراکه سلامت هر خط تولیدی، منوط به کیفیت و سلامت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات آن خط تولید است و مهم است که دستگاه‌های خط تولید زغال فشرده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شرکت سفیر ماشین آروین؛ از تولید مطلوب تا درآمدی سرشار

یکی از دلایلی که شرکت سفیر ماشین آروین را از پیشگامان و گروه‌های صنعتی به‌نام این صنعت معرفی می‌کند؛ این است که این شرکت، سرمایه‌گذاران و تولیدگران را، از ابتدا تا انتهای روند اشتغالزایی و کسب درآمد، همراهی می‌کند. این شرکت برای کسانی که ماشین‌آلات خود را از این شرکت تهیه می‌کنند، خط تولید را راه‌اندازی و توسط تکنسین‌های خبره‌ی خود پشتیبانی می‌کند. همچنین مواداولیه‌ی درجه یک را برای تولیدشان مهیا کرده و از طرفی خرید تمام تولیدات آنها را نیز ضمانت می‌‌کند!

همین موضوع است که سرمایه‌گذاران زیادی، با اطمینان و خیالی آسوده، با عقد قرارداد همکاری با این شرکت، روند کسب درآمد خود را آغاز می‌کنند.

حضور شرکت سفیر ماشین آروین در نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، بار دیگر یادآور شد که می‌توان حامی محیط زیست بود و با استفاده از علم و تکنولوژی روز دنیا، با بازیافت خاک اره چوب، کسب‌وکار جدیدی به‌وجود آورد و درآمد سرشاری نیز ایجاد کرد.

استفاده از دستگاه زغال ساز، به دلیل داشتن زمینه‌های مناسب تولید، می‌تواند آغاز خوبی برای یک فعالیت اقتصادی موفق باشد. چنانچه می‌خواهید بیشتر در این موارد بدانید، میتوانید به وبسایت رسمی شرکت سفیر ماشین آروین مراجعه کنید و از کارشناسان این شرکت، مشورت بگیرید یا با شماره تماس‌های 09128403470 و 09128607706 ارتباط برقرار کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازیافت چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب

سانفرانسیسکو با بهره‌گیری از سیستم‌های «استفاده مجدد از آب خاکستری در محل» در ساختمان‌های بیشتر، شهرت خود را به‌عنوان شهر پیشرو در فناوری‌های استفاده مجدد از آب حفظ کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سانفرانسیسکو متعهد به اجرای فناوری‌های استفاده مجدد از آب در محل برای کمک به حفظ آب و تقویت شهر در برابر خشکسالی مداوم است. سیستم‌های تصفیه و استفاده مجدد آب در محل، فاضلاب ساختمان‌ها را به آب تصفیه‌شده برای کاربردهای غیر آشامیدنی، اصلاح‌های خاک ارگانیک و انرژی گرمایی فاضلاب بازیافتی تبدیل می‌کند.

سانفرانسیسکو، پیشرو در بازیافت آب

سانفرانسیسکو اکنون برای نصب و راه‌اندازی سیستم‌های استفاده مجدد از آب در محل، پیشرفت‌های جدیدی به مساحت ۱۰۰ هزار فوت مربع یا بیشتر نیاز دارد که به کاهش هزینه‌های عملیاتی ساختمان‌ها کمک می‌کند و در برابر افزایش نرخ‌های آب و برق و کمبود آب مقاوم است. استفاده مجدد از آب در محل تنها یک ابتکار پایدار نیست، بلکه یک بخش حیاتی از توسعه شهری مسئولانه به‌ویژه در شهری با فشار آب پایین مانند سانفرانسیسکو است. این سیستم نه‌تنها فشار بر منابع آب شهری را کاهش می‌دهد، بلکه فرهنگ مراقبت از محیط زیست را در جوامع خود تقویت می‌کند.

ساختمان‌های استفاده کننده از این سیستم‌ها مجموعه متنوع بازیافت آب شهر را گسترش می‌دهند و در عین حال نمونه‌ای برای توسعه پایدار املاک و مستغلات سانفرانسیسکو هستند.

این شهر در نوامبر ۲۰۲۲ از اولین سیستم استفاده مجدد از آب مورد تأیید و عملیاتی شهر در یک ساختمان آپارتمانی ۴۰ طبقه در مرکز شهر رونمایی کرد و امروز با افزودن دو سیستم جدید در این زمینه، موقعیت خود را به‌عنوان پیشرو در فناوری‌های استفاده مجدد از آب تثبیت کرده است. یکی از این سیستم‌ها سالانه ۲.۹ میلیون گالن آب و سیستم دیگر تا یک میلیون گالن آب را بازیافت خواهد کرد که با استفاده شدن در محل شست‌وشوی سرویس‌های بهداشتی، برج‌های خنک‌کننده و آبیاری، تا میزان قابل‌توجهی به کاهش مصرف آب در ساختمان‌های میزبان خود منجر می‌شود.

افزایش و به حداکثر رساندن استفاده از آب بازیافتی در ساختمان‌ها و تأسیسات نشان‌دهنده رهبری و نظارت جهانی سانفرانسیسکو در استفاده بهینه از آب است. این شهر حرکتی را به سمت استفاده کارآمدتر و آگاهانه از آب در قلب محیط ساخته‌شده خود تسریع و با استفاده از نوآوری و فناوری، مالکان و اپراتورهای ساختمان را قادر می‌کند تا نقشی فعال در شکل‌دهی منظر شهری پایدارتر و مقاوم‌تر در برابر آب ایفا کنند.

کد خبر 748722

دیگر خبرها

  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید