Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: با بستری ۳۵ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۲۳۶ بیمار کاهش یافت و متاسفانه طی این مدت ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۵۱ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه ۳۷ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۳۵۵ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۴۶ هزار و ۶۹۹ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۲۲ هزار و ۶۴۱ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۳۹ هزار و ۱۵ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

وی گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، همچنان شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین‌شهر، گرمی و سرعین در وضعیت قرمز، شهرستان‌های‌ اردبیل و بیله‌سوار در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های خلخال، اصلاندوز، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل علی محمدیان واکسیناسیون وضعیت قرمز استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی

آفتاب‌‌نیوز :

وکیل ترانه علیدوستی درباره وضعیت بیماری این بازیگر سینما، در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر نوشت: در روز‌های اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند.

وی افزود: خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی هستند.

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان