Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربرد قفل دیجیتال

امروزه امنیت و داشتن یک حریم خصوصی برای افراد بسیار مورد اهمیت می باشد به همین دلیل استفاده از ابزارهای امنیتی نیز افزایش یافته است. یکی از این ابزارها قفل دیجیتال ضد سرقت می باشد. این قفل های هم در ایجاد امنیت نقش مهمی دارند و هم دارای کاربری بسیار آسانی هستند به طوری که شما با نصب این قفل ها بر روی درب ورودی ساختمان خود دیگر نیاز به حمل کلید مکانیکی نخواهید داشت و به راحتی با استفاده از رمز و یا اثر انگشت می توانید مجوز ورود به منزل را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علاوه بر منازل می توانید قفل های الکترونیکی را برای باشگاه های ورزشی، استخرها، کمد های موجود در مراکز عمومی مانند بیمارستان ها، آرایشگاه ها و ... مورد استفاده قرار دهید.

آشنایی با انواع قفل دیجیتال

این قفل ها در مدل های مختلف برای کاربردهای گوناگون با استفاده از تکنولوژی های متفاوت تولید می شوند. قفل های هوشمند (smart lock)  بر حسب نوع روش دسترسی دارای دسته بندی زیر می باشند: 

قفل کارتی
قفل اثر انگشتی
قفل رمزی
قفل تشخیص چهره

قفل کارتی

قفل های کارتی از مدل های محبوب و پراستفاده قفل هوشمند به شمار می روند. این قفل ها که به عنوان قفل هتلی هم شناخته می شوند دارای کارکرد بسیار ساده بوده و به راحتی می توانید به درب دسترسی داشته باشید. باید بدانید نصب قفل کارتی و یا سایر مدل های قفل الکترونیکی بر روی درب ها هر چند ساده اما دارای قواعد و اصول خاصی می باشد که باید توسط یک فرد با تجربه نصب انجام شود.

قفل رمز دار

از دیگر مدل ها می توان به قفل های رمز دار اشاره نمود. در این قفل ها با استفاده از یک رمز چند رقمی می توان به درب دسترسی داشت. در قفلهای هوشمند رمزی از توابع رمز فیک استفاده می شود تا در هنگام ورود رمز، شخصی که در کنارتان است متوجه رمز اصلی نشود. قیمت قفل رمزدار بر حسب نوع تکنولوژی متغییر است. در این سالها اکثر قفل های تولید شده به طور همزمان دارای چند روش دسترسی می باشند. به طور مثال بسته به نوع طراحی می توانید به یک قفل با استفاده از رمز و یا کارت دسترسی داشته باشید.

قفل اثر انگشتی

از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های قفل دیجیتال (digital lock) می توان به قفل اثر انگشتی اشاره نمود. محبوبیت این قفل ها به دلیل سادگی در استفاده، دسترسی سریع و امنیت بسیار بالا می باشد. شما به راحتی می توانید با قرار دادن انگشت خود بر روی سنسور قفل در کثری از ثانیه اقدام به باز نمودن درب نمایید.

معرفی 4 مدل محبوب قفل دیجیتال و هوشمند

1) قفل دیجیتال ADLER - P1

[قفل دیجیتال ADLER P1]

مشخصات فنی: کارت کد اثر انگشت ، اتصال به موبایل WiFi، سنسور دیلم، زمان بندی ورود افراد ، قفل شب بند داخلی ، قفل کودک، قفل ۳ لول ضد سرقت اتومات

قیمت: 14،800،000 تومان

2) دستگیره L1 ادلر 

مشخصات فنی: قفل ضدسرقت ۳ لول (۷ لول سفارشی)، قابلیت باز شدن با اثر انگشت، کارت، کد و اپلیکیشن موبایل ، رمز یک بار مصرف، بازگشایی از راه دور، ارسال پیغام باز شدن درب، زمان بندی ورود افراد، قفل شب بند، قفل کودک

قیمت: 9،500،000 تومان

3) قفل دیجیتال روستیک RDL 901

مشخصات فنی: کارت، اثر انگشت ، اپلیکیشن موبایل، کلید اضطراری، رمز یک بار مصرف، ورودی شارژ اضطراری ، قفل سه لول ضد سرقت ، قفل کودک، قفل شب بند، 

قیمت : 5،700،000 تومان

4) قفل دیجیتال RDL904 - RUSTIC

مشخصات فنی: دارای قفل اتوماتیک، صفحه لمسی، قابلیت تشخیص چهره، دارای دوربین دیجیتال، دارای شب بند داخلی، گزارش گیری از راه دور

قیمت: 16،500،000 تومان

توجه نمایید قیمت محصولات حدودی بوده و بسته به نرخ ارز متغییر است. برای استعلام دقیق قیمت محصولات با فروشگاه ایران لاک تماس بگیرید.

دستگیره هوشمند

مدل محبوب بعدی در زمینه قفل های دیجیتال، دستگیره های هوشمند هستند. این مدل از قفل ها به دلیل شکل ظاهری و نوع طراحی به این نام شناخته شده اند و از لحاظ کارکرد و نوع دسترسی کاملا مشابه محصولات قفل هوشمند می باشند. دستگیره های هوشمند هم دارای مدل های کارتی، رمزدار و اثرانگشتی هستند که هر یک دارای مشخصه ها و قیمت متفاوتی می باشند. با توجه به قیمت های این روزها در بازار، ارزان ترین مدل قفل دیجیتال دارای قیمت حدودی 3,500,000  هزار تومان می باشد. 

بهترین قفل ضد سرقت منزل

قفل ضد سرقت یکی از مهم ترین عوامل برای ایجاد امینت در ساختمان و کاهش سرقت می باشد. قفل های زیادی در بازار موجود می باشند که با نصب آنها می توانید موجب افزایش امنیت ساختمان خود شوید اما اگر بخواهیم بهترین و امن ترین قفل را به شما معرفی کنیم باید به قفل های الکترونیکی اشاره نماییم. این قفل ها دارای سطح امنیتی بسیار بالایی هستند به گونه ای که شما می توانید از راه دور هم آن ها را کنترل و ترددها افراد به داخل ساختمانتان را کنترل نمایید. از مهم ترین مشخصات این قفل های فوق امنیتی می توان به این موارد اشاره نمود:

امکان اتصال قفل به تلفن همراه و wifi
امکان کنترل تردد افراد 
امکان تعیین سطح دسترسی مختلف برای کاربران
تعریف رمز ورود یک بار مصرف برای میهمانان
دارای سیستم ضد سرقت و ضد شوک
دارای سیستم تابع خیالی برای عدم لو رفتن رمز درب در هنگام ورود
امکان مشاهده افراد پشت درب
دارای سیستم آلارم هشدار

از برترین برندهای قفل هوشمند می توان به سامسونگ، فیلیپس، ادلر، کاداس و فیلتا اشاره نمود.

قفل استخری

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، قفل استخری هم یک نمونه از قفل های هوشمند می باشد. این قفل ها که به عنوان قفل کمد استخر و باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند موجب می شوند که ورزشکاران با خیال راحت از امنیت وسایل خود به ورزش و تمرین بپردازند. تنها تفاوت قفل برقی کمد استخر با دیگر قفل های باشگاهی این است که قفل استخری باید در مقابل رطوبت و آب مقاوم بوده و دچار خرابی و زنگ زدگی نشوند. قفل کمد استخر را می توان برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار داد به طور مثال می توانید این قفل ها را برای کمد های مراکز درمانی و آموزشی هم نصب نمایید. مساله مهم در هنگام خرید، قیمت قفل الکترونیکی کمد استخر است. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مقاوم هستید باید هزینه بیشتری را برای خرید قفل های هوشمند در نظر بگیرید. بهترین و محبوب ترین برند قفل استخری، روستیک می باشد.

قفل روستیک یکی از برترین برندها در زمینه تولید قفل استخری و باشگاهی می باشد که با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه می شود. جنس بدنه قفل های استخری از استیل ضد آب می باشد و جنس دستبندها سیلیکونی و ضدباکتری. استفاده از این متریال ها در ساخت قفل استخری موجب می شود این محصولات در برابر رطوبت، بخار آب، گرما و بخارهای ناشی از گازهای کلر و گوگرد بسیار مقاوم باشند.

برای خرید انواع قفل دیجیتال و قفل استخری می توانید با ایران لاک تماس بگیرید.  https://iranlock.com/      02166757600

منبع: فارس

کلیدواژه: قفل قفل دیجیتال دیجیتال قفل دیجیتال اشاره نمود مشخصات فنی قفل ها کمد استخر اثر انگشت 000 تومان ضد سرقت شب بند مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین در مسیر سقوط قرار گرفت / قیمت روز ارزهای دیجیتال

این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۱۰:۴۲ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۱.۵۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۹۹ درصد کاهش

انتهای پیام/

کد خبر: 1228994 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)