Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ناصر وحدتی گفت: ذخایر سرم خراسان رضوی در وضعیت خوبی است و با اینکه در کل کشور به دلیل مشکلات تولید سرم دچار کمبود‌هایی در این زمینه شده‌اند، اما خوشبختانه در مشهد چنین مشکلی وجود ندارد.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: داروخانه‌ها در سطح مشهد سرم مورد نیاز خود را از شرکت‌های پخش لوازم پزشکی تامین می‌کنند، شرکت‌ها در حال حاضر دچار کمبود دارو هستند و نمی‌توانند به مقدار زیاد سرم به داروخانه‌ها دهند؛ بنابراین داروخانه‌ها با محدودیت‌های مواجه هستند، اما این محدودیت‌ها جدی نیست و شامل حال موارد ضروری نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: تاکنون هیچکدام از بیمارستان‌ها با کمبود سرم مواجه نشده‌اند، در آینده نیز بیمارستان‌ها از این لحاظ دچار مشکل نخواهند شد، زیرا ذخایر سرم جوابگوی نیاز سه ماه آینده دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی خواهد بود.

وحدتی گفت: همچنین از آغاز موج ششم کرونا تاکنون کمبودی در تامین سرم و داروی بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها نداشته‌ایم.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با این وجود گاهی ممکن است برخی از بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها به صورت مقطعی با کمبود دارو و سرم مواجه شود که این نیاز به سرعت تامین می‌شود. این مساله مربوط به دیروز و امروز نیست و در سال‌های گذشته نیز وجود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم پزشکی داروخانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی