Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:02:30 GMT

تیراندازی به دست قهرمان ufc

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۲۹۶۰

تیراندازی به دست قهرمان ufc

کاین ولاسکوئز قهرمان دو دوره سنگین وزن UFC است به اتهام اقدام به قتل دستگیر شد. 

 TMZ اولین رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده نوشت: اداره پلیس سن خوزه تأیید کرد که ولاسکوئز مظنون به تلاش برای قتل است و دفتر روابط رسانه‌ای پلیس در حال بررسی انگیزه و شرایط مربوط به این حادثه است که در خلیج سانفرانسیسکو اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مجری قانون به ما می‌گویند که جنگجوی سابق در یک تیراندازی در سن خوزه در حدود ساعت ۳ بعد از ظهر در نزدیکی یک دبیرستان محلی دست داشته است.

در این حادثه یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و یک نفر دیگر دستگیر شد.

در این تیراندازی یک مرد مجروح شد و ولاسکوئز اکنون در زندان شهرستان سانتا کلارا است و  روز چهارشنبه به  دادگاه حاضر خواهدرفت. 

مجازات‌های تلاش برای قتل در کالیفرنیا به دو درجه تقسیم می‌شود. برای اقدام به قتل درجه یکی که از پیش برنامه ریزی شده باشد،   محکومیت‌می تواند منجر به حبس ابد بدون آزادی مشروط باشد. پنج تا ۹ سالحبس نیزمجازات  اقدام به قتل درجه دومی که از پیش برنامه ریزی نشده و عمدی نباشد.

ولاسکوئز از زمانی که در راند اول مسابقه سال ۲۰۱۹ مقابل قهرمان فعلی سنگین وزن فرانسیس انگانو در فینیکس ناک اوت شد دیگر در این رشته دیده نشده است. او در شمال کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد و یکی از بهترین مبارزان سنگین وزن MMA در تاریخ این ورزش است و قبل از ورود به هنر‌های رزمی مختلط، یک کشتی گیر ستاره دانشگاه ایالتی آریزونا بود.

بیشتر بخوانید

بلایی که مبارز به ظاهر بازنده در یک چشم بهم زدن سر حریفش آورد + فیلم

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین دلیان اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا