Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سالروز تاسیس سندیکای بیمه گران ایران روز دوشنبه مورخ ۹ اسفند ماه با حضور دکتر کریمی، حجت السلام نصوری و کارکنان سندیکا در سالن جلسات این شرکت و حضور اعضای محترم شورای عمومی، هیئت رئیسه محترم کارگروه‌های تخصصی و شورای هماهنگی استان‌ها به صورت آنلاین برگزار شد. مراسم سالروز تاسیس سندیکای بیمه گران ایران روز دوشنبه مورخ ۹ اسفند ماه با حضور دکتر کریمی، حجت السلام نصوری و کارکنان سندیکا در سالن جلسات این شرکت و حضور اعضای محترم شورای عمومی، هیئت رئیسه محترم کارگروه‌های تخصصی و شورای هماهنگی استان‌ها به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم از دبیران، دبیران دوم و اعضای برتر کارگروه‌ها و همچنین اعضای برتر هیئت رئیسه شورای هماهنگی استان‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در همین راستا از اسماعیل فلاحی مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه آرمان به عنوان عضو برگزیده کارگروه تخصصی بیمه‌های اتومبیل سندیکای بیمه گران ایران در سال ۱۴۰۰ تقدیر شد.
روابط عمومی بیمه آرمان ضمن تبریک، بدینوسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه ایشان تقدیم می‌دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آرمان صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 سندیکای بیمه گران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد