Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس گزارش میدانی از بازار خودرو امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز در آخرین روزهای بازار این هفته یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۲۶۸ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۶ تیپ پنج در این هفته بدون هیچ تغییر قیمتی تاکنون همچنان به نرخ ۳۲۳ میلیون تومان عرضه می شود. 

پژو پارس معمولی امروز یک میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرد و به ۲۷۸ میلیون تومان رسید و خودروی دنا معمولی با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت، بهای ۳۶۸ میلیون تومان را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمند ال.ایکس اما امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۲۶۷ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۱۱ هم امروز صعود نرخ را تجربه کرد و به ۱۸۵ میلیون تومان رسید و  پراید ۱۳۱ بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۷۰ میلیون تومان در حال معامله است.  پراید ۱۵۱ هم امروز تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ ۱۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا معمولی امروز ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان معامله می شود و قیمت تیبا دو امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با بهای ۱۸۴ میلیون تومان معامله می شود. 

ساینا دنده‌ای امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده و کوئیک دنده‌ای هم همچنان با نرخ ۱۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

بهای کوئیک آر هم بدون تغییر قیمت با همان نرخ ۱۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت خودرو برجام قیمت پراید صنعت خودرو بازار خودرو مذاکرات وین میلیون تومان افزایش قیمت میلیون تومان رسید یک میلیون تومان تغییر قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!