Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه فجر فارس گفت: برگزاری یادواره شهدای سلامت و ساخت یادمان این شهدا دو ویژه برنامه مهم بسیج جامعه پزشکی استان فارس در سال آینده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیراز و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، سردار یداله بوعلی در دیدار با دکتر سید وحید حسینی و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان فارس، اظهار داشت: پزشکان و پرستاران استان فارس در عرصه مقابله با بیماری کرونا حضور فعال و درخشانی داشته و بخصوص اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی در این حوزه با روحیه جهادی و شجاعانه برای نجات جان مردم نقش آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همکاری  و تعامل بسیار خوبی بین سپاه فجر و دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در زمینه خدمات رسانی به بیماران کرونا وجود دارد، گفت: طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با همکاری این دو نهاد در سطح کشور اجرا شد یکی ار اقدامات موثر در راستای مقابله با بیماری کرونا بوده و نتایج بسیار خوبی از این طرح حاصل شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه کار بزرگی در حوزه واکسیناسیون در سطح استان فارس انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های جهادی در کنار کادر بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها و همچنین همکاری  و حضور فعال بسیج جامعه پزشکی در زمینه واکسیناسیون نمونه‌های درخشانی از روحیه و مدیریت بسیجی است.

خیابان نخستین شهید مدافع سلامت کشور "نرجس خانعلی‌زاده" در رشت رونمایی شداستاندار مرکزی از خانواده پرستار شهید مدافع سلامت تجلیل کردپیکر دهمین شهید مدافع سلامت استان آذربایجان شرقی در مرند تشییع و تدفین شدتوصیف زندگی شهید مدافع سلامت "علی صفرلو" به زبانی شاعرانه برای کودکان


وی با بیان اینکه پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تجلیل از فعالان بهداشت و درمان باید مورد توجه دست اندرکاران و مسئولان قرار داشته باشد، گفت: برگزاری یادواره شهدای سلامت و ساخت یادمان این شهدا دو ویژه برنامه مهم بسیج جامعه پزشکی استان فارس در سال آینده است. 

سردار بوعلی در این دیدار که با حضور اعضای شورای عالی بسیج جامعه پزشکی استان فارس برگزار شد، تاکید کرد: ارائه خدمات تخصصی پزشکی، بهداشتی و درمانی به اقشار محروم شیراز بخشی از کارویژه قرارگاهی است که در شهر شیراز تشکیل شده و در این حوزه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اعضای بسیج جامعه پزشکی شاهد فعالیت های منسجم و تاثیرگذاری خواهیم بود.

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی استان فارس شهید مدافع سلامت استان فارس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود