Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ملکی امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: با توجه به اهمیت صیانت از حریم راه‌ها، از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۱۵۰ مورد اخطار برای متجاوزان حریم راه صادر و حریم ۴۷ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی شهرستان الشتر آزادسازی شده است.

وی گفت: در این ۱۱ ماهه ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری حاشیه راه و لایروبی دهانه پل‌ها به میزان ۵۰ هزار مترمکعب انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله با اشاره به اقدامات در حوزه ایمن سازی محورها اظهار داشت: اجرای ۴۵ کیلومتر خط کشی در راه‌های اصلی و فرعی شهرستان، نصب ۴۷۰ عدد تابلو و علائم ایمنی، نصب پایه و صفحه گاردریل به طول ۳۵۰ متر، شست و شوی علائم جاده‌ای در طول ۱۴۰ کیلومتر و ترانشه برداری به میزان دو هزار مترمکعب بخشی از اقدامات شهرستان الشتر در ایمن سازی محورهای اصلی، فرعی و روستایی بوده است.

ملکی از پاکسازی ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان الشتر خبر داد و گفت: در حوزه حمل و نقل نظارت مستمر بر فعالیت ناوگان صورت می‌گیرد و تاکنون هزار و ۷۰۰ مورد کنترل دروازه‌ای ناوگان کالا و مسافر انجام شده است.

کد خبر 5436889

منبع: مهر

کلیدواژه: سلسله محسن ملکی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث شیوع کرونا اردبیل گرگان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا عکس استانها مشهد سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد : با توجه به بارشهای روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۵ اردیبهشت و ورود جریان سیلاب به گرگانرود، با توجه حجم سیلاب و بمنظور کمک به مدیریت بخشی از سیلاب وارده به سد وشمگیر با استفاده ظرفیت مخزن، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ دریچه های اصلی سد وشمگیر باز و بخشی از آب سد تخلیه می‌شود.

بر این اساس به عموم مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان محترم روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود در شهرستان های آق قلا و گمیشان تاکید می‌شود از نزدیک شدن به حریم رودخانه گرگانرود و پایاب سد و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد