Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمبرداری فیلم کوتاه «سوم شخص غاصب» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین مهماندوست به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  فیلمبرداری فیلم کوتاه «سوم شخص غاصب» به نویسندگی امیرحسین مهماندوست و دکتر محمدرضا کشاورز، تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین مهماندوست به پایان رسید و به مرحله صداگذاری و تدوین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفان راشد، سارا مهین ترابی، مهران شیرازیان و محمدرضا مهماندوست بازیگران «سوم شخص غاصب» می‌باشند.

این فیلم کوتاه که سومین تجربه کارگردانی مهماندوست محسوب می‌شود، در ژانر درام اجتماعی ساخته شده و روایت داستان فردی به نام عماد را برعهده دارد؛ او برای حفظ زندگی مشترکش مجبور است رانندگی کند، راننده سفری می‌شود که مقصدش، زندگی گذشته‌ او است...

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مدیرفیلمبرداری: نهال دامیار؛ دستیار اول فیلمبردار: علی اقتصاد؛ دستیار دوم فیلمبردار: محمدحسین کریمی؛ دستیار سوم فیلمبردار: فریبرز شکوهی؛ فیلمبردار و عکاس پشت صحنه: امیرخوبی سرشت؛ دستیار اول کارگردان و برنامه ریزی: معصومه شقاقی؛ دستیار دوم کارگردان: محمد رسول جعفری؛ بازیگردان: عقیل بهرامی؛ منشی صحنه: حنا حناچی؛ مدیر صدابرداری: علی فضلی؛ دستیار صدابرداری: احسان تبریزی و سپهر زنده رزم؛ تدوین، صدا گذاری و اصلاح رنگ: دکتر محمد رضا کشاورز؛ طراح لباس: مونا حلیم پور؛ طراح صحنه: مریم اسماعیلی؛ طراح صدا: امیرحسین مهماندوست و محمدحسین کریمی؛ طراح گریم: نهال دامیار؛ مجری گریم: محسن رضوی؛ مجری طرح: انجمن سینمای جوان دفتر کرج؛ موسیقی، میکس و مسترینگ: فرمهر عنایت زاده؛ مدیر تولید: احسان رجبی؛ جانشین تولید: محمد امین امیری؛ گروه تولید: امیرمهدی کریمی، سینا غنیمتی؛ مدیر تدارکات: روزبه اصفهانی؛ دستیار تدارکات: حامد امامی؛ سینه موبیل: علیرضا توکلی؛ استوری بورد و گرافیست: حسام حسینی؛ طراح پوستر: علی اقتصاد اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اقتصاد فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت