Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:17:39 GMT

«علی اکبر صالحی» رئیس کارگروه علمی جایز مصطفی(ص) شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۳۵۲۳

«علی اکبر صالحی» رئیس کارگروه علمی جایز مصطفی(ص) شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج جایزه مصطفی، مهدی صفاری نیا دبیر شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی دکتر علی اکبر صالحی، را به عنوان رئیس کارگروه علمی جایزه مصطفی (ص) منصوب کرد.

علی اکبر صالحی پیش از این نیز با بنیاد مصطفی همراهی دیرینه‌ای را در حوزه‌های علمی و بین‌الملل، در جایگاه‌های مختلف داشته‌اند که موجب زمینه‌های گسترش همکاری‌ها و اثرگذاری‌های فرا-منطقه‌ای و جهانی این حرکت علمی-فرهنگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5436919 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اکبر صالحی جایزه مصطفی ص حکم انتصاب اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه شرکت دانش بنیان فناوری فضایی تحقیقات علمی آخرین اخبار اوکراین جنگ اوکراین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایرانسل نوآوری اتحادیه اروپا حاکمیت سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • اعطای جایزه شیخ مفید به ۱۰۰ استاد شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز