Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: 42 میلیون بیمه شده در کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ماهانه بیش از 510 میلیارد تومان مطالبات موسسات طرف قرارداد، بیمارستانها و مراکز درمانی پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور حسین رنجبران معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت و جمعی از مدیران استانی ضمن تقدیر از خدمات ۱۴ ساله قاسم بهرامی مدیرکل سابق، دکتر پیمان قجر بیگی به عنوان سرپرست جدید بیمه سلامت استان قزوین منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین رنجبران در این مراسم که در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد گفت: پیامبر برای ترویج مکارم اخلاقی برگزیده شد و هیچ کسی در رعایت کرامت های اخلاقی به ایشان نمی رسید لذا پیروان آن حضرت نیز بایستی به اخلاق در همه امور توجه کنند تا کارشان ماندگار باشد.

وی اضافه کرد: همه ما مدیران خدمتگزار و رعیت مردم هستیم و باید با تعامل و رفتار مناسب در گره گشایی از مشکلات مردم بر یکدیگر سبقت بگیریم و مراقب باشیم تا خدای ناکرده رفتار ما موجب رنجش و دلخوری و نارضایتی مردم نشود.

 معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: با داشتن الگوهای دینی و شخصیت های معاصر مانند شهید رجایی و شهید بابایی که عمر خود را در خدمت صادقانه سپری کردند باید بتوانیم مروج اخلاق مداری در محیط های کاری باشیم و روش آنها را در مدیریت خود پیاده کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مدیرکل سابق و فعلی بیمه سلامت استان مدیرانی اخلاق مدار هستند که با تعامل و رفتار حسنه توانسته اند در پیشبرد برنامه ها موفق عمل کنند و ما نیز خوشحالیم که در مجموعه سازمان بیمه سلامتی افرادی مسئولیت می گیرند که در کنار تخصص و تعهد از منش اخلاقی بالایی برخوردارند.

رنجبران بیان کرد: تاکید جدی داریم تا مدیران متعهد حتما با ادامه تحصیل بتوانند منشاء خدمات بیشتری به مردم باشند و از این افراد نیز حمایت می کنیم.

وی گفت: برای موفقیت در کار لازم است تا بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی همکاری و تعامل تنگاتنگی داشته باشند که در قزوین این وضعیت کاملا مشهود است و امیدواریم با حضور دکتر قجر بیگی که در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بودند و از متخصصان بومی استان هم هستند نیز شاهد روانی بیشتر کارها باشیم و این همکاری تداوم یافته و تقویت شود.

پوشش بیمه ای برای 42 میلیون نفر در کشور

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت اظهارداشت: در کشور 42 میلیون نفر بیمه شده داریم که با کمک 40 هزار موسسه طرف قرارداد و مراکز درمانی و بیمارستانی به این افراد خدمت رسانی می کنیم.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات 14 ساله قاسم بهرامی مدیرکل سابق، پیمان قجر بیگی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بیمه سلامت استان قزوین منصوب شد.

قجر بیگی پیش از این معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون سلامت استان قزوین دانشگاه علوم پزشکی اخلاق مشکلات مردم همکاری و تعامل علوم پزشکی مراکز درمانی خدمت رسانی رنجبران بیمه سلامت قزوین مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت دانشگاه علوم پزشکی معاون برنامه ریزی قجر بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه