Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه شرکت طراحی سایت یکی از مشاغلی است که باید به همه صنعت ها و مشاغل دیگر یاری و خدمات رسانی کند. به همین دلیل تعداد شرکت طراحی سایت تهران رو ب افزایش است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت ویرا سگال کارو، شرکت طراحی سایت، دسته ای از شرکت های طراحی سایت است که با استفاده از فناوری های نوین شما را به بازار اینترنتی هدایت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه تمامی برند های معتبر، تجارت های بزرگ و یا کسب و کار های کوچک از خدمات طراحی سایت بهره می برند اما باید به این نکته دقت که برای پیش برد اهداف خود در اینترنت باید یک شرکت معتبر و حرفه ای را انتخاب کنید.

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ هزینه و تعرفه خدمات طراحی سایت چقدر است؟ میزان زمان لازم برای پیشبرد پروژه طراحی سایت چه میزان است؟ تمامی این سوال ها سوالات مشترکی است که برای افرادی که درخواست طراحی سایت دارند پیش می آید و ما در این مطلب سعی می کنیم تا این سوالت را پاسخ دهیم.

چرا به شرکت طراحی سایت برای پیشبرد اهداف خود نیاز داریم

امروزه با رونق گرفتن بازار خرید و فروش در اینترنت بسیاری از کسب و کار ها به فکر ایجاد وب سایت و فروش محصولات خود به صورت اینترنتی هستند و به همین دلیل است که انتخاب یک طراح سایت حرفه ای و یا تیم طراحی حرفه ای برای کسب و کار ها بسیار مهم و حیاتی می باشد.

ما در ادامه این مطلب ابتدا توضیح می دهیم که چرا به وب سایت نیاز دارید و در ادامه ویژگی های یک وب سایت خوب را برای شما بازگو خواهیم کرد. حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از صنعت، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وب سایت آنها بازدید می کنند.

داشتن یک حضور آنلاین قوی، به‌ویژه یک وب‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. بله، کیفیت وب سایت شما بر نتایج تأثیر می گذارد، بنابراین کمک گرفتن از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای انتخاب عاقلانه ای محسوب می شود. هنگامی که شما یک وب سایت برای کسب و کار خود طراحی مس کنید از یکسری از ویژگی های وب سایت به صورت نا خود آگاه استفاده می کنیم. برای مثال داشتن وب سایت به شما افزایش اعتبار سازمانتان را به هر ماه خواهد داشت. بدون وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند.

یکی دیگر از دلایلی که شما به یک وب سایت که توسط شرکت طراحی سایت درست شده است نیاز دارید این واقعیت است که شما به این وسیله می توانید نام تجاری خود را بزرگ کنید و گسترش دهید. این فعالیت ها منجر می شود تا مخاطبان شما را بهتر بشناسند و در نتیجه درآمد زایی شما بالاتر می رود.

برخورداری از وب سایت همچنین این امکان را برای شما فرآهم می کند که شما در زمان خود صرفه جویی کنید. شما همیشه در دسترس مشتریان خواهید بود و همچنین می توانید خدمات و محصولات خود را به صورت بیست و چهار ساعته به فروش برسانید.

ویژگی های یک وب سایت خوب چیست؟

یک وب سایت خوب باید از ابتدا تا انتها به صورت حرفه ای طراحی شود. این طراحی حرفه ای به طور کلی امل دو بخش کد نویسی و ظاهر گرافیکی سایت می شود که هر کدام ویژگی های خاصی را دارند. کد نویسی چهارچوب اصلی و عملکردی سایت شما را بر عهده دارد و به همین خاطر است که اهمیت فراوانی دارد تا توسط در شرکت طراحی سایت انجام شود. 

زبان کد نویسی سایت ها می توانند مختلف و متفاوت باشند اما بیشتر از زبان های HTML، CSS و JAVA استفاده می شوند. همچنین برای مدیریت راحت تر نرم افزار های مدیریت محتوا به اسم CMS  (Content Managing System) در اختیار مدیران سایت قرار می گیرد تا بتوانند سایت خود را به راحتی به روز نگه دارند.

طراحی گرافیکی سایت مورد بعدی است که در توسعه یک وب سایت بسیار اهمیت دارد. مخاطبان شما اولین چیزی که از سایت شما می بینند ظاهر آن است و چه باور کنید و چه باور نکنید اهمیت داشتن ظاهر زیبا شیک و در عین حال ساده و مینیمال بسیار مهم است.

یک طراحی گرافیکی خوب برای وب سایت باید به گونه ای باشد که تجربه کاربران (UE) بسیار لذت بخش باشد و مخاطب را به خرید تعقیب کند. کاربران سایت شما باید به راحتی به تمامی امکانات شما دسترسی داشته باشند و بتوانند از آنها استفاده کنند. اگر یک وب سایت با کد نویسی حرفه ای نتواند که مخاطبان را به سمت خود بکشاند و جلب کند عملاً هیچ فایده ای نخواهند داشت.

معرفی شرکت طراحی سایت تهران

شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو با افتخار اعلام می دارد که تا کنون بیش از ۲۵  پروژه طراحی سایت حرفه ای با رضایت مشتری داشته و همچنین برای مشتریان خود در بیش از ۱۵ کلمه کلیدی رتبه های بالایی جستجو در گوگل را اخذ کرده است.

این شرکت دارای مجوز کسب و کار های مجازی، مجوز نظام صنفی رایانه استان تهران، مجوز فعالیت از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از مدارک دیگر می باشد.

این شرکت همچنین عضو کمیسیون هوش مصنوعی استان تهران و همچنین مدیر کارگروه  خدمات مالی هوشمند این کمیسیون نیز می باشد. این شرکت با سابقه ای درخشان توانسته تا با استفاده از دانش روز دنیا بند سازی و دیحیتال مارکتینگ را به اندازه سهم خود گسترش دهد.

آدرس: تهران خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان شهید استاد مطهری، پلاک ۴۷۲

تلفن: ۰۲۱۸۸۹۴۹۰۲۱

         ۰۲۱۸۸۸۰۹۰۹۸

همراه: ۰۹۱۹۵۱۵۱۵۳۸

آدرس وب سایت: com.طراحی-سایت-فروشگاهیhttps://

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت تهران شرکت طراحی سایت سایت حرفه ای کسب و کار ها یک وب سایت سایت شما کد نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت : شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران فروش بلیت های قطار را اینترنتی کرد و فروش بلیت ها را در اختیار ۳ اپلیکیشن در تهران قرار داده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، فرهاد دوایی اظهار داشت: شرکت راه آهن انحصار فروش بلیت قطار را در اختیار 3اپلیکیشن که یکی از آن ها علی باباست قرار داده در صورتی که شرکت راه آهن می توانست به تمام 2 هزار آژانس سراسر کشور وب سرویس بدهد تا آن ها نیز بتوانند روی سایت خود نسبت به فروش بلیت قطار اقدام کنند

وی افزود: در حال حاضر 99درصد بلیت های قطار روی سایت علی بابا قرار دارد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با این اقدام فروش تمام بلیت های قطار در 3اپلیکیشن انحصاری شده است؛ مشابه اتفاقی که برای بلیت های هواپیما در اربعین سال گذشته رخ داد، امسال برای بلیت های قطار رقم زدند.

دوایی بابیان اینکه شرکت راه آهن باید به تمام آژانس های مسافرتی وب سرویس می داد تا از بیکار شدن آژانس های مسافرتی جلوگیری کند خاطرنشان کرد: با این اتفاق آژانس های مسافرتی دیگر سهمی در فروش بلیت قطار نخواهند داشت و بیکار خواهند شد که به صنعت گردشگری و حمل ونقل ایران لطمه زیادی وارد خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد