Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:57:28 GMT

کشف ۳ میلیارد ریال البسه قاچاق در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۳۸۹۲

کشف ۳ میلیارد ریال البسه قاچاق در قزوین

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و شهرستان تاکستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مواصلاتی زنجان به سمت قزوین به دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و ۴۰۵ مشکوک و طی یک عملیات پلیسی و تعقیب و گریز آن‌ها را متوقف کردند.

در بازرسی از این دو خودر ۷ هزار و ۱۹۹ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف و ۲ نفر راننده آن دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه در حدود ۳ میلیارد ریال است.

هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد کند و افراد زیادی را نیز از کار بیکار نموده و این رخداد، به هیچ وجه برای پلیس و نظام اسلامی قابل تحمل نبوده لذا عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده‌ی ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا البسه خارجی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید