Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات موثری برای جلوگیری از سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در این استان انجام شده است، گفت: ایجاد خندق و خم کردن انتهای پیچ‌ های تابلوها برخی از این راهکارها هستند.

به گزارش تین نیوز، اسدالله جلال‌ زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی، گفت: طی سال جاری تاکنون تعداد سه نقطه حادثه خیز مصوب ایمن‌ سازی شده است و عملیات چهار نقطه حادثه خیز مصوب نیز در دست اقدام است که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به تکمیل عملیات اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهت جلوگیری از سرقت علائم اقداماتی را در این اداره کل عملیاتی کرده‌ایم، گفت:‌ مستحکم سازی پنل‌ های خورشیدی از طریق تهیه قاب برای پنل‌ ها، خم کردن انتهای پیچ‌ های تابلوها، استفاده از پنل‌ های خورشیدی به جای کابل‌ های برق در چراغ‌ های چشمک زن و مفاصل نیوجرسی مفصلی به وسیله تک خال جوش و پوشاندن آن‌ها توسط مخلوط آسفالتی از جمله این اقدامات بود.

جلال‌زاده ادامه داد: ایجاد خندق و همچنین استقرار نیوجرسی در اطراف پایه‌های روشنایی نیز سبب شده علائم و تابلوها از دسترس سارقان محفوظ بمانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی با تاکید براینکه در ۱۱ ماهه سال جاری حدود یکهزار و ۵۰ کیلومتر خط کشی سرد راه‌ها انجام شده است، گفت: بیش از شش هزار عدد تابلو علائم نیز در جاده‌های استان نصب شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل خراسان جنوبی راهنمایی و رانندگی تین برق روشنایی خراسان جنوبی پنل های خورشیدی سرقت علائم راهنمایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان