Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فجرسپاسی شیراز با توجه به 15 هفته بدون برد برای این تیم اظهار داشت: هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی دوست ندارند که این شرایط برقرار باشد. تلاش می‌کنیم که از این شرایط خارج شویم اما قطعا کم و کاستی‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود نتوانیم نتایج مدنظر را‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این حال مطمئنا همه اعضای تیم تلاش می‌کنند که به روند بهتری برسیم و نتایجی بگیریم که حداقل برای شخصیت خودمان و تیم خوب باشد. خیلی امیدواریم این اتفاق بیفتد. البته هر هفته می‌گوییم امیدواریم و اتفاقی نمی‌افتد اما قطعا دوست داریم هرچه زودتر شرایط بهبود پیدا کند و بتوانیم به برد برسیم.

زنده روح در مورد اینکه فجر سپاسی در رده چهاردهم جدول قرار دارد و به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر می‌شود، گفت: طبیعتا این شرایط استرس تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر می‌کند. تیمی که جوان است و بعد از چند سال به لیگ برتر رسیده، طبیعتا چنین شرایطی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه می‌کند. فشار و استرس بیش از اندازه‌ که باعث می‌شود بچه‌ها نتوانند کیفیت و توانایی خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایش بگذارند اما باید سعی کنیم هرچه زودتر از این شرایط خارج شویم.

هافبک فجرسپاسی افزود: اگر همین روند ادامه پیدا کند و به هفته‌های آخر برسیم فشارها و استرس بیشتر می‌شود. خدای ناکرده در آن زمان با کوچک‌ترین لغزش ممکن است اتفاقات بد و جبران‌ناپذیری بیفتد. لیاقت این تیم و این بازیکنان جایگاه فعلی جدول نیست. با این شرایط طبیعی است که روی همه فشار باشد اما اگر یک برد به دست بیاوریم، شرایط عوض می‌شود. امیدوارم هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

وی در خصوص تساوی این هفته مقابل پیکان عنوان کرد: شرایط زمین اصلا خوب نبود، وقتی در شیراز بازی داریم، نمی‌توان در مورد مسائل فنی بازی صحبت کرد. همین که در این زمین مصدوم کم می‌دهیم باید خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر کنیم. امیدواریم برای بازیکنانی که چه از تیم خودمان و چه تیم پیکان مصدوم شدند، اتفاق خاصی رخ ندهد. جا دارد از مسئولان تیم پیکان، عوامل برگزاری مسابقات و مردمی که فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌ تماشا می‌کنند، به خاطر شرایط زمین عذرخواهی کنم. شرمنده همه هستیم! به برخی افراد هم باید بگوییم ببخشید اگر ما سالم از این زمین خارج می‌شویم! واقعا زمین نیست اما چه کار کنیم؟ نه به کسی برمی‌خورد و نه کسی کاری می‌کند. مجبوریم با این شرایط ادامه بدهیم.

هافبک فجر سپاسی در مورد بازی این هفته مقابل سپاهان، گفت: سپاهان همیشه یک تیم پرمهره بوده و بازیکنان و کادر فنی باشخصیتی دارد. بازی خیلی سختی داریم. باید خیلی هوشیار و با تمرکز بالا باشیم تا بتوانیم از تیم با برنامه سپاهان حداقل یک امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم. فشارها و شرایط جدولی شاید باعث شود  از آنچه که می‌خواهیم فاصله بگیریم اما امیدوارم در این بازی با آرامش، تلاش و تمرکز بیشتر نتیجه قابل قبولی کسب کنیم و با دست پر از اصفهان خارج شویم.

زنده‌روح در خصوص اینکه طی روزهای اخیر بحث سربازی دو بازیکن استقلال داغ‌ترین بحث جامعه فوتبال بود و خودش هم به خاطر سربازی از گل گهر راهی فجر سپاسی شد، اظهار داشت: واقعا برای دو بازیکن استقلال از صمیم قلب ناراحت هستم. واقعا دوست نداشتم این دو بازیکن در این شرایط به خدمت بروند، چون بهترین سال فوتبالی آن‌ها بود و می‌توانستند اتفاقات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کنند. الان که این اتفاقات افتاده واقعا ناراحت هستم. چون خودم این شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌ درک کرده‌ام و می‌دانم چقدر برای آن‌ها سخت است. ان‌شاالله هر چه خیر است برای آنها اتفاق بیفتد و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط خوبشان برگردند.

زنده روح در مورد فعالیت‌های خودش در دوران سربازی عنوان کرد: دو جلسه میدان تیر رفتم. تقریبا نزدیک به سه ماه است که درگیر دوران آموزشی هستیم چون بازی می‌کنیم و بین برنامه‌های آموزشی و کلاس‌ها وقفه می‌افتد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز بازیکنان سرباز استقلال سیاوش یزدانی محمدحسین مرادمند زنده روح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰

تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا از تایلند میزبان دو بر صفر پیش است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده است و به احتمال فراوان پس از ۴۰ دقیقه زمان بازی یا در وقت‌های اضافه و شاید هم ضربات پنالتی قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد.

فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند

سالن: بانکوک‌آرنای تایلند

گل‌ها: مهدی کریمی (ایران)، سعید احمدعباسی (ایران)

کوبل‌داوری: فهدبدیر الهوسانی (داور اول)، آن یان (داور دوم)، هیرویوکی کوبویاشی (داور سوم)، ترونگ دانک (داور وقت‌نگهدار) و لیون جیانکیائو (داور چهارم)

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

(مسعود) باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی.

سرمربی: وحید شمسایی

شرح گل‌ها:

۱ - ۰ (مهدی کریمی، ایران): تیم ملی فوتسال ایران با یک کار تمرین شده توسط ملی‌پوشان خود از روی ضربه اوت و با شلیک دیدنی مهدی کریمی، گل اول بازی را به ثمر رساندند. مهدی کریمی برای دومین مرتبه در برابر تایلند موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا را به عدد پنج رساند.

۲ - ۰ (سعید احمدعباسی، ایران): سعید احمدعباسی، آقای‌گل فعلی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، چند دقیقه پس از گل نخست یوزه‌ای ایرانی، پاس بی‌نقص و معرکه مسلم اولاد قباد را به گل تبدیل کرد و اختلاف را به دو گل رساند. پیش از به ثمر رسیدن این گل، اولادقباد و علی‌اصغر حسن‌زاده، یک‌ودوی زیبایی را داشتند که گل دوم ایران را به همراه داشت.

شرح بازی:

پس از گذشت سه دقیقه از زمان بازی شاگردان وحید شمسایی کاملاً نبض بازی را در دست گرفتند و به‌خوبی خلق موقعیت کرده‌اند که دروازه‌بان حریف چند واکنش خوب را از خود نشان داد.

وورساک بازیکن تایلند در موقعیت بسیار خوب گلزنی و تک‌به‌تک با باقر محمدی قرار داشت که خوشبختانه ضربه او به تور کناری دروازه برخورد کرد و خطر رفع شد.

میگوئل رودریگو، سرمربی تیم ملی تایلند، بلافاصله پس از دریافت گل دوم، تقاضای تایم استراحت کرد. تایلند در دیدار نیمه‌نهایی نتیجه سه بر یک باخته را کامبک زده بود.

تایلندی‌ها در دقایق اخیر سعی کرده‌اند با شوت‌زنی دروازه ایران را تهدید کنند که باقر محمدی چندین بار واکنش‌های خوبی داشته و ضربات آن‌ها را مهار کرده است.

در حالی که بیش از هشت دقیقه تا پایان نیمه نخست باقی مانده است. تیم‌ملی ایران چهار خط شده و در صورت اینکه دو خطای دیگر مرتکب شوند. محدودیت خطا به پایان می‌رسد و تایلندی‌ها صاحب ضربه پنالتی نقطه دوم شدند.

نکات‌ویژه:

تیم ملی فوتسال ایران برای پانزدهمین‌بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده است که از این حیث دست‌نیافتنی به‌شمار می‌رود و می‌تواند به سیزدهمین قهرمانی‌اش در این مسابقات دست پیدا کند تا همچنان بدون رقیب در صدر فهرست بماند.

همچنین تیم ملی فوتسال تایلند درحالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند که تاکنون سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را نداشته است و در خانه این به‌دنبال تحقق این رؤیا است.

کد خبر 748820

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰