Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه استقلال در واکنتش به اظهارات سهیل مهدی متنی را روی خروجی کانال اطلاع‌رسانی خود قرار داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

آقای مهدی، منتظریم

‌باشگاه استقلال ۱۱ روز قبل، از سازمان لیگ خواسته بود که عدالت را در تقدم و تأخر مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس رعایت کند.

تیم استقلال ۱۰ بازی از ۱۵ مسابقه نیم‌فصل اول خود را زودتر از تیم پرسپولیس برگزار کرد و سهیل مهدی در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول در صحبت‌های مختلف با مسئولان باشگاه استقلال تاکید داشت که در دور برگشت مسابقات عدالت برای استقلال اجرا می‌شود و مسابقات این تیم هر هفته بعد از مسابقات پرسپولیس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون شاهد هستیم که در هفته پیش‌رو، مسابقه استقلال با گل‌گهر زودتر از بازی صنعت‌نفت‌ آبادان با پرسپولیس انجام می‌شود و این برخلاف وعده‌ای است که سازمان لیگ داده بود.

این درخواست قانونی باشگاه استقلال موضوعی نیست که بخواهند آن را به بحث‌های هواداری ارتباط بدهند. با اجرای همین موارد ساده می‌توان نشان داد که نگاه برنامه‌ریزان رنگی نیست و دنبال مناسباتی غیر از قانون و عدالت برای اجرای مسابقات نیستند. باشگاه استقلال در این مورد همچنان منتظر عمل کردن سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات به وعده‌هایش است.

کد خبر 661189 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری به زمین مسابقه می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094390

دیگر خبرها

  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد