Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@05:57:51 GMT

سرنوشت کامیون های ایرانی در اوکراین چه شد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۴۲۳۷

سرنوشت کامیون های ایرانی در اوکراین چه شد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، روشن یکتا در مورد بلاتکلیفی کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی ایرانی در مرز روسیه به اوکراین، اظهار کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع اتاق مشترک ایران و روسیه و با پیگیری‌های انجام شده توسط اتاق بازرگانی ایران و رایزنی‌های اقتصادی و بازرگانی سفارت ایران در روسیه به کمک گمرک ایران و وزارت امور خارجه حدود ۱۰ ماشین و صاحبان بار آنها شناسایی شد که مدارک آنها به سفارت ایران در روسیه تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون کشاورزی اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه با بیان اینکه اکثر این کالاهای صادراتی ایرانی فاسد شدنی هستند، افزود: از طریق مکاتبه سفارت با آقای ژیگانشین مسئول اقتصادی روسیه در ایران و اقدام به موقع برای تسهیل گری این موضوع، با اعلام اسامی آنها به گمرک شهر بلاگوورد نسبت مشکل آنها اقدام عاجل صورت گرفت.

وی ادامه داد: این مساله می‌تواند به صورت یک وحدت رویه برای ماشین‌ها و بارهایی که در فراخوان شناسایی نشده اند به کار گرفته شود و دوباره اعلام می‌کنم چنانچه صاحبان کالا و یا ماشین‌ها با مشکل مواجه شده اند می‌توانند از طریق سفارت ایران در روسیه و اتاق مشترک ایران و روسیه پیگیر رفع مشکل شوند.

منبع: مهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران ایران و روسیه روسیه کشاورزی وزارت امور خارجه اتاق مشترک ایران و روسیه جنگ اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!