Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری از زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۳۰۹ کیلوگرم مواد افیونی و کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال انواع کالای احتکاری در بازرسی از یک انبار در شهرستان فنوج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر را از سراوان به عمق کشور داشتند، مطلع شدند و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان در پی رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند، شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا در حال انتقال محموله موادمخدر در حوالی روستای "گلشن" این شهرستان بودند، رؤیت کردند و به آن ها دستور ایست دادند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی، خودروهای آنها زمین گیر و هر ۳ قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۳۲ فشنگ جنگی و ۲ دستگاه بی سیم دستی دستگیر شدند.

وی گفت: در این عملیات از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۳۰۹ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد افیونی از نوع حشیش کشف شد.

کشف انبار احتکار در فنوج

طاهری اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فنوج در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی فردی را که اقدام به احتکار کالا و ارزاق عمومی در انبار یک مغازه کلی فروشی در آن شهرستان کرده بود، شناسایی کردند.

 وی افزود: مأموران در این رابطه به همراه کارشناسان اداره صمت استان از این انبار بازرسی کردند که طی آن بیش از ۲۴ تن برنج و مقادیر قابل توجهی انواع اقلام خوراکی و مواد شوینده احتکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ارزش اقلام احتکاری کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا یک فرد متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان