Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند رئیس سازمان تروریستی سنتکام قصد دارد در سفر به فلسطین اشغالی، با مقامات رژیم اسرائیل درباره ایران، لبنان و سوریه گفتگو کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «کنث فرانک مک‌کنزی» رئیس سازمان تروریستی به «ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا» موسوم به «سنتکام» قرار است بار دیگر به فلسطین اشغالی سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه‌های عبری شامگاه سه‌شنبه گزارش دادند: «ژنرال مک‌کنزی، روز چهارشنبه برای گفتگو با مقامات ارشد نظامی اسرائیل به منطقه سفر می‌کند».
به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، انتظار می‌رود مک‌کنزی با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کند و همچنین طبق گزارش‌ها، با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم ملاقات می‌کند.
پایگاه «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت: «مک‌کنزی که بر عملیات نظامی آمریکا در خاورمیانه نظارت می‌کند، سفر خود را چند هفته‌ای عقب انداخته تا با بنت و کوخاوی در مورد همکاری نظامی و هماهنگی عملیاتی با ارتش اسرائیل گفتگو داشته باشد که شامل لبنان، سوریه و ایران نیز می‌شود».
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.
رئیس تروریست‌های سنتکام پیشتر نیز ایران را تهدید اصلی آمریکا در منطقه غرب آسیا دانسته و مدعی شد مأموریت سنتکام جلوگیری از عملیات‌های ایران در آسیب‌زدن به آنهاست.

فارس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا مک کنزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان

وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان هشدار داد پارازیت و اختلال پیاپی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای امنیت ناوبری هوایی است.

به گزارش ایسنا، علی حمیه، وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان در جریان دیدار با دبیرکل و رئیس سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) در شهر پونتا کانا در جمهوری دومینیکن گفت که مسأله امنیت ناوبری هوایی در حریم هوایی لبنان و فرودگاه به دلیل پارازیت و اختلال ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی در خطر است.

براساس گزارش روسیا الیوم، وی در ادامه افزود این موضوع خطر بزرگی برای ایمنی و امنیت ناوبری هوایی و برای همه کسانی است که از لبنان خارج و یا وارد آن می‌شوند.

این مقام لبنانی همچنین تصریح کرد: «ما فرصت نشست با دبیرکل سازمان ایکائو و رئیس آن را برای بررسی این وضعیت و خطرات آن غنیمت می‌شماریم.»

وی در پایان گفت فضای لبنان و منطقه باید از خطرات ناشی از این اقدام رژیم صهیونیستی مصون و امن باقی بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند