Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: بر اساس ابلاغ  ستاد ملی کرونا مسافران نوروزی حتماً باید دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده باشند تا امکان تردد بین شهری داشته باشند و ملاک سفر نوروزی بر ثبت پلاک خودرو بوده و سرنشینان خودرو ملاک نیستند.

وی در ادامه افزود خواهش ما  از شهروندان تهرانی این است با توجه به اینکه فاصله زیادی از تزریق دز دوم واکسن گذشته است افرادی که پلاک خودرو به نام آنها ثبت شده باشد و واکسن نزده‌اند اقدام به دریافت واکسن کنند تا برای مسافرت نوروزی دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قربانی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم فهیم و بزرگوار شهر تهران گفت با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و خرید شب عید و همچنین شلوغی و ازدحام جمعیت در بازارهای تهران از شهروندان خواستاریم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده تا ضمن اعمال نشدن محدودیت های جدید، از پیک ششم کرونا نیز به سلامت عبورکنیم.

مشاور فرماندار تهران همچنین در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از سلامت کارکنان و مشتریان و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار داشت: کلیه اصناف و صاحبان واحدهای صنفی ملزم هستند مراحل تزریق سه دز واکسن خود را انجام و بعد از دریافت واکسن کرونا کد هوشمند (QR code) نشان سلامت و تایید واکسیناسیون را از سامانه «ایران من» به نشانی http://asnaf.moi..ir  دریافت کرده و آن را در معرض دید عموم نصب کنند.


وی گفت: عدم نصب کد هوشمند نشان سلامت تخلف محسوب گردیده ناظران و بازرسین فرمانداری تهران و اتاق اصناف در صورت عدم رعایت با هماهنگی مراجع قضایی با متخلفین برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دز سوم سفرهای نوروزی پیک ششم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد