Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران استکبار جهانی دستش از منافع چندساله در این آب و خاک کوتاه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان،  امیر سرتیپ عباس فلاح معاون پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان یزد و چهار محال و بختیاری اظهار داشت: بعثت پیامبر(ص) یک معجزه الهی است به دلیل آنکه در نامساعدتربن شرایط جغرافیایی و در بین اعرابی که به جاهلیت در آن زمان زبانزد بودند، خداوند با انتخاب آخرین پیامبر خودش بزرگترین اتفاق تاریخ را در روز بعثت کلید زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام(ره)، استکبار جهانی دستش از منافع چندساله در این آب و خاک کوتاه شد. استکبار جهانی که منافعش را از دست رفته می‌دید، از طریق مختلف سعی کرد نتایج انقلاب را نفع خودش تغییر دهد و به محض پیروزی انقلاب نا آرامی در نقاط مختلف کشور ایجاد کردند که انقلاب اسلامی را سرنگون کنند، اما از آنجا که خواست خدا اینگونه نبود کشور ما بر همه آنها فائق آمد و ارتش جمهوری اسلامی در آن نقش بسزایی داشت.

وی تصریح کرد: سپس استکبار جهانی جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند که نیروهای مسلح، سرافراز از این آزمایش خارج شدند. در این آزمایش رسته توپخانه یکی از رشته‌های سرافراز بود که مبدا آن در شهر نصف جهان بود. همه می‌دانند که یگان‌های رزمی در عملیات دفاع مقدس یا در خط بودند و یا در احتیاط بودند.

امیر فلاح ادامه داد: همه می‌دانیم که یگان توپخانه از این دو بخش مستثنی بوده‌اند و همیشه ماموریت رزمی داشتند و یگان توپخانه در دفاع مقدس هیچ‌گاه در حالت احتیاط قرار نمی‌گرفتند. مرکز آموزش توپخانه به عنوان مهد پرورش افسران رسته توپخانه بود که در تمامی عملیات ها موفق عمل کرد.

وی گفت: چند سال پیش امیر جعفری یکی از فرماندهان اسبق توپخانه همایشی را به عنوان نام آوران رشته برگزار کردند و از نام آوران و کسانی که در تاریخ این کشور سهمی داشتند تجلیل بعمل آمد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش‌های ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امیر آذرافروز یکی از آن نام‌آوران رشته توپخانه هستند که به شایستگی ماموریت محوله در مشاغل مختلف در طول بیش از 39سال را به انجام رساندند. در سال 65 امیر آذرافروز در همین مرکز توپخانه به عنوان مدرس دروس رشته توپخانه مشغول خدمت بودند و ما از محضر ایشان بهره می‌بردیم.

امیر واحدی با فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار کردبیانیه جمعی از نمایندگان در مورد حادثه سقوط جنگنده نیروی هوایی ارتش در تبریزساخت فیلم‌های بزرگ جنگی بدون کمک ارتش و سپاه ممکن نیست

وی اظهار داشت: در همان زمان برای توپ‌های 122میلی‌متری که به تازگی در نیروهای مسلح مورد استفاده بود خط‌کش تیر نداشتیم و ایشان یکی از نفراتی بود که خط‌کش تیری که کارایی بیشتری را داشت به عنوان یکی از مبتکران ساخت.

امیر فلاح با بیان اینکه لازم بود پس از امیر آذر افروز فرمانده‌ایی را انتخاب کنیم تا برای این مسئولیت خطیر بتواند خلأ امیر آذرافروز را پر کند، بیان کرد: به جز فرماندهی انتظامی فکر نمی‌کنم نیرویی به لحاظ عده به نیروی زمینی برسد. هیچ نیرویی شاید به اندازه نیروی زمینی سرمایه انسانی نداشته باشد. از بین خیل عظیم افسران شایسته بررسی کردیم و بعد از انجام بررسی لازم به افسری رسیدیم که در سوابق خدمتی خودش در هر مرحله‌ای به شایستگی انجام وظیفه کرده و توانسته ماموریت محوله را انجام دهد

وی گفت: با پیشنهاد امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا و با تصویب فرماندهی کل، امیر سرلشکر موسوی،  امیر سرتیپ دوم میهن دوست به عنوان ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

امیر سرتیپ فلاح خاطرنشان کرد: مسئله دفاع یک موضوع حیاتی است که هیچ سهل‌انگاری در آن مورد پذیرش نیست.

انتهای پیام/174/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی استکبار جهانی امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • استخدام نیروی زمینی ارتش