Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:23:19 GMT

فرهیختگان پرورشی شهرستان گناوه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۴۶۲۸

فرهیختگان پرورشی شهرستان گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر احمدی صبح چهارشنبه در این مراسم با گرامیداشت هفته امور تربیتی اظهار داشت: تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در هشتم اسفند ۵۹ توسط شهیدان رجایی و باهنر به منظور گسترش فرهنگ اسلامی، ترغیب دانش آموزان به رعایت ارزش‌ها و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید امور تربیتی شهرستان گناوه «شهید یوسف دشتی» افزود: کار تعلیم و تربیت امر بسیار سنگین و سخت است و همه باید برای رسیدن به هدف اصلی آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت فرزندان و آیندگان کشوراست همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شغل معلمی با همه مشاغل متفاوت است و معلمان بواسطه شغل شریف، مقدس و باارزشی خود، امانتدار و تربیت دهنده آیندگان جامعه هستند.

احمدی یادآور شد: کار فرهنگی و معلمی اینگونه نیست که در مقطعی انجام و پایان پذیرد بلکه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش آیندگان جامعه مداوم و همیشگی است.

وی گفت: معلمان باید در تربیت و تعلیم دانش آموزان بر اساس سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار عمل کنند و همانگونه که پیامبران در هدایت مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ما معلمان هم در این راه باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی ادامه داد: حساسیت کار مربیان تربیتی نسبت به سایر معلمان بیشتر است و باید با تلاش مضاعف با همکاری سایر معلمان و آموزگاران و خانواده‌ها در تربیت و پرورش آینده سازان تلاش کنید.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: اجرای برنامه‌های تربیتی و پرورشی باید بر اساس برنامه ریزی انجام شود و مربیان تربیتی و پرورشی با گذاشتن وقت، صبر، حوصله بیشتر و اعتقاد به کار خود و افزایش دانش برای کمک به دانش آموزان گام‌های مؤثر بردارند.

وی تصریح کرد: امروز به دلیل شرایط ویژه کرونایی امکان حضور همه مربیان تربیتی و پرورشی در جلسه مقدور نبود و در این جلسه به صورت نمادین از چند تن از این مربیان به نمایندگی از سایر مربیان تجلیل می‌شود.

کد خبر 5437010

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه آموزش و پرورش مربی پرورشی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث شیوع کرونا گرگان اردبیل سفر استانی عکس استانها مشهد لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد

فرشید قاسمی در آیین استانی نواخته شدن زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه فرشتگان ناحیه چهار شیراز، با تبریک هفته معلم، و عرض ارادت به معلمان، اظهار کرد: در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم زنگ سپاس معلم را امروز به صدا در می‌آوریم.

او افزود: افرادی می‌توانند کار تعلیم و تربیت را بر عهده بگیرند که خود خوب تربیت شده باشند.

قاسمی تصریح کرد: قرار است کشور ما ایران قوی بشود، بنابراین برای داشتن ایران قوی نیازمند معلمان و دانش آموزان قوی داریم.

او ادامه داد: اگر قرار است تحولی در جامعه صورت گیرد این تغییر و توسعه تنها از سوی معلمان صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: امیدواریم در مسیر پر افتخار تعلیم و تربیت، بتوانیم تلاش خود را تا سپردن پرچم انقلاب به دست حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه دهیم.

 در این مراسم از جمعی از معلمان این اموزشگاه با اهدای لوح سپاس و شاخه گل، تجلیل شد. شیبانی؛ فرماندار شیراز، سرهنگ علی قاسمی؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی، سرهنگ مدبری؛ معاون اجتماعی سپاه فجر استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین اداره خواهد شد
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد