Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج آخوند امان گلدی حنفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: حضور رییس جمهور در گلستان  بیانگر آن است که حل مشکلات این منطقه مرزی و کم برخودار از الویت های دولتمردان است.

وی خاطرنشان کرد :  بر اساس برنامه های اعلام شده بخشی از بازدیدها و سفر دکتر رییسی در این استان در مناطق مرزی و اهل سنت متمرکز شده است که نشان دهنده  اراده جدی دولت برای تحقق عدالت در بهره مندی از خدمات و زیرساخت های موردنیاز برای توسعه مناطق مرزی و ترکمن نشین گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوند حنفی افزود : بخش های ساحلی و شمالی استان مورد توجه ویژه رییس جمهور در این سفر استانی هستند و قرار است آیت الله رییسی از اینجه برون و خلیج گرگان بازدید کند.

امام جمعه اهل سنت گمیشان ادامه داد : حل مشکلات حوزه آبزی پروری در مناطق ساحلی گلستان نیازمند اهتمام ویژه دولت است باید از ظرفیت های موجود  در دریا برای حل مشکلات بیکاری منطقه استفاده کینم.

وی ادامه داد : با وجود همه خدماتی که پس ا ز انقلاب در منطقه ارائه شده است این منطقه از چالش ها و مشکلات مزمنی رنج می برد که حل آن نیاز به  توجه ویژه  رییس هیات دولت سیزدهم دارد.

امام جمعه اهل سنت گمیشان به سایت پرورش میگو در شمال این شهرستان اشاره  و اضافه کرد: با وجود همه اعتبارات مناسبی که برای این صنعت پیش بینی شده است اما بومیان بهره چندانی از این ظرفیت نمی برند.

 آخوند حنفی افزود : از دولت  انتظار داریم برنامه ای تدبیر نماید تا بومیان بتوانند در قالب تعاونی های مرزنشینی در استخرهای پرورش میگو سرمایه گذاری کنند.

 وی ادامه داد : همجواری با دریای خزر و امکان استفاده از منابع آبی خزر و همچنین وجود مراتع لم یزرع در این منطقه یک فرصت استثنایی است تا بتوانیم صنعت میگو را روز به روز گسترش دهیم  چراکه  این امر بزرگترین فرصت و مزیت گمیشان است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا روز جمعه در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر می کند.

به گفته علی محمد زنگانه  استاندار گلستان دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی استانداری گلستان، شماره تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های مردم گلستان در ایام این سفر خواهد بود.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

برچسب‌ها استان گلستان ترکمن اهل سنت گمیشان سفر استانی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان ترکمن اهل سنت استان گلستان ترکمن اهل سنت گمیشان سفر استانی دولت سیزدهم رییس جمهور اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان